Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Selungen
ORIGINAL: Linn Renathe
jeg synes ikke det.. det er ikke alle som er like flinke eller som i det hele tatt kan å redigere bilder! å da blir konkuransen litt "skjev" syns jeg!
Ja enig me dæ å!! ikke alle som har mulighet å fargejustere, retusjere og lage ekstra finesser..
jeg synes ikke det.. det er ikke alle som er like flinke eller som i det hele tatt kan å redigere bilder! å da blir konkuransen litt "skjev" syns jeg!
ORIGINAL: fairy
For å være veeeldig kverulant sånn på en mandagskveld...Så er det ikke alle som er like flinke til å ta bra bilder heller. Eller ikke alle som har like bra kamera osv.osv.. Jeg fikser litt på omtrent alle bildene jeg laster inn, jeg. Fjerner røde øyne, justerer lys. Bildet blir jo ikke anderledes, annet enn at det blir skarpere.
Og til alle som ikke har redigeringsprogram: last ned Picasa2 fra google. Kjempeenkelt program.