laget noen nye bokser i dag!

Fru Lotten

Forumet er livet
Kjempemoro!!![:D]

Åååå, de var kjempe fine

så nydelige bokser.. [:D]

du har ikke tilfeldigvis ei oppskrift å dele? [:D]

Rett å slett NYDELIG!!
Kjempefine julegaver!

pynten du bruker, hvor har du fått tak i det?
Leter etter fin julepynt til LO`n min [:D]

ORIGINAL: Noonex

Her er bildet av sjablonen jeg bruker, går fint an å bruke den![;)] Så får man den str man vil også! (mine bokser er 6,6*6,6*6,6 cm)

ORIGINAL: Jorid81

Rett å slett NYDELIG!!
Kjempefine julegaver!

pynten du bruker, hvor har du fått tak i det?
Leter etter fin julepynt til LO`n min [:D]

På disse har jeg stort sett brukt QK dies og stempler![:D][;)]

Tar du bestillinger? [:)]

ORIGINAL: Jorid81

Tar du bestillinger? [:)]

ja hvorfor ikke!! Send meg en pm du, så ser vi hva vi får til utfra hva du trenger!![;)]

Toppers! Det skal jeg gjøre.
Får ikke gjort det nå, skal bort. Men tar det litt senere.

Ha en fin kveld! [:D]

Næææhhh! Så søte! Nå fikk jeg masse flere idèer! Den med te for to er jo en skikkelig søt venninnegave, noe litt ekstra bare for henne liksom. [:D]

Men du?? De rutene i hjørnet, er de bare bretta inn i eska (ala sånn man gjør på lokket til exploding boxes)?

De var bare utrolig fine!! Flink du er[:)]

ORIGINAL: lottepus

Her er bildet av sjablonen jeg bruker, går fint an å bruke den![;)] Så får man den str man vil også! (mine bokser er 6,6*6,6*6,6 cm)

Ser der står masse F og C på sjablonen. Skal en klippe der det står C, og brette der det står F?????

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Ser der står masse F og C på sjablonen. Skal en klippe der det står C, og brette der det står F?????

hihi! ja, det stemmer!!! Litt viktig å få det rett ja![:D]

ORIGINAL: tullmusa

Næææhhh! Så søte! Nå fikk jeg masse flere idèer! Den med te for to er jo en skikkelig søt venninnegave, noe litt ekstra bare for henne liksom. [:D]

Men du?? De rutene i hjørnet, er de bare bretta inn i eska (ala sånn man gjør på lokket til exploding boxes)?

Nei, om du kutter langs C`ene og bretter langs F`ene så gir det seg selv når du har det foran deg![;)] To av sidene i boksen består av tre lag kartong, om du skjønner.

ORIGINAL: lek

De var rå.Lager u boksene selv?

ja...bruker sjablonen det er bilde av over her[;)]

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Åååå, de var kjempe fine

ORIGINAL: tullmusa

Nei, om du kutter langs C`ene og bretter langs F`ene så gir det seg selv når du har det foran deg![;)] To av sidene i boksen består av tre lag kartong, om du skjønner.

Allrait! Ja, jeg måtte jo bare skjønne det etterhvert. Har det av og til litt travelt. Hihi![;)]

ORIGINAL: nusselure

takk for boksene=)
di var kjempe fine, men den ene vil ikke lokke seg skikkelig, hva gjør jeg med det?

da spørs det om du ikke har fått limt en av sidene tett nok-hadde en sånn her jeg og, men når jeg limte på nytt, satt den![;)]

Back
Topp