Fru Lotten
Forumet er livet
Kjempemoro!!![:D]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Noonex
så nydelige bokser.. [:D]
du har ikke tilfeldigvis ei oppskrift å dele?[:D]

ORIGINAL: Jorid81
Rett å slett NYDELIG!!
Kjempefine julegaver!
pynten du bruker, hvor har du fått tak i det?
Leter etter fin julepynt til LO`n min [:D]
ORIGINAL: Jorid81
Tar du bestillinger? [:)]
ORIGINAL: lottepus
Her er bildet av sjablonen jeg bruker, går fint an å bruke den![;)] Så får man den str man vil også! (mine bokser er 6,6*6,6*6,6 cm)
ORIGINAL: Tjukkebollepus
Her er bildet av sjablonen jeg bruker, går fint an å bruke den![;)] Så får man den str man vil også! (mine bokser er 6,6*6,6*6,6 cm)
Ser der står masse F og C på sjablonen. Skal en klippe der det står C, og brette der det står F?????
ORIGINAL: tullmusa
Næææhhh! Så søte! Nå fikk jeg masse flere idèer! Den med te for to er jo en skikkelig søt venninnegave, noe litt ekstra bare for henne liksom. [:D]
Men du?? De rutene i hjørnet, er de bare bretta inn i eska (ala sånn man gjør på lokket til exploding boxes)?
ORIGINAL: lek
De var rå.Lager u boksene selv?
ORIGINAL: Prinsessa i tårnet
Åååå, de var kjempe fine
ORIGINAL: tullmusa
Næææhhh! Så søte! Nå fikk jeg masse flere idèer! Den med te for to er jo en skikkelig søt venninnegave, noe litt ekstra bare for henne liksom. [:D]
Men du?? De rutene i hjørnet, er de bare bretta inn i eska (ala sånn man gjør på lokket til exploding boxes)?
Nei, om du kutter langs C`ene og bretter langs F`ene så gir det seg selv når du har det foran deg![;)] To av sidene i boksen består av tre lag kartong, om du skjønner.
ORIGINAL: nusselure
takk for boksene=)
di var kjempe fine, men den ene vil ikke lokke seg skikkelig, hva gjør jeg med det?