Laget meg blogg :D

.::Tiiine::.

Forumet er livet
http://trufamilyforever.blogspot.com/ Skal lage en ny for hånd tenker jeg,samt en hjemmeside til Oliver som jeg holder på med :) Noen andre som har blogg som oppdaterer også? Kunne gjerne tenkt meg å legge dere til da [:)]

Jeg tror faktisk jeg skal begynne å blogge...
det er bare det at jeg ikke er no kreativ.. ikke flink til å blogge og ja... hehe.. vet ikke.. føler ikke at jeg har noe å bidra med

Ikke særlig kreativ jeg heller gitt,men kommer til å skrive litt hver dag om hva som skjer osv :) Lage en du også så vi kan legge dere til å titte litt [:D]

Skal legge deg til med en gang :D

hvordan legger man til?
ååå.. jeg klarer ikke det her jeg :( og min blogg ser bare hvit og kjedelig ut

ORIGINAL: Reinbue

hvordan legger man til?
ååå.. jeg klarer ikke det her jeg :( og min blogg ser bare hvit og kjedelig ut

Du må gå på utforming å innstillinger :) Alt ligger der [:D]

Du kan fint låse bloggen med passord ja :)

ORIGINAL: *~Skjønningene~*

så fin!![:)]

Nei fin er den hverfall ikke,men greit å ha til å vise familie,venner å kjente som er ett stykke borte [:)][;)]

ORIGINAL: minimeogspire

ok...[:)] samtidig har jeg jo lyst at dere skal få se også.. men da kan dere jo f.eks få pm med passord og slikt[:)]

jeg har hele familien min i nord norge,og en slik blogg hadde vært kjempegøy for de å lese.samtidig har jeg venner spredt i hele landet.

jeg har veldig lyst å ordne meg en etterhvert.

er det bare å registrere seg og bynne? Må ha en amatør - forklaring ( enkel..hehe)

Ja du bare reg deg åsså tar du det steg for steg der,veldig grei forklaring under veis [:D]

Back
Topp