Lager problemer for meg selv?

CandyCrush

Glad i forumet
What to dooo?

Bor jo hjemme hos mamma og pappa, og har det egentlig veldig bra.. Klart, vi går hverandre på nervene avogtil. Bor litt utenfor byen, og har søkt barnehage plass til Emilie her.

Har da funnet ei leilighet som er helt perfekt, stor å fin med to soverom og i passelig avstand til barnehagen, kan kjøre dit selv om det er en liten omvei.. Ringte den på impuls i går å den var ledig.. den er 90 kvm og 6900 i mnd med internett og parkering..

Men er det teit av meg og flytte herifra, når jeg bor tilnærmet gratis her? Tror jeg skal greie det med penger, men sitter fordet med en rar følelse i magen. Samvittighet tror jeg det heter?

Mamma og pappa liker veldig å ha oss her, men de skjønner også at jeg har lyst på noe eget..

Huff, aner ikke hva jeg vil.. Eller, vil jo flytte, men er det det rette? visning i dag! [:)]

Hadde flytta på flekken,jeg hadde ikke takla å bo hjemme..

Åh, takk![:D]

Er sånn hver gang, jeg tenker tingene ihjel.. [8D] Altfor mye samvittighet å sånt[8D]

dra å se du, er den så perfekt så hadde jeg nok flyttet....men d er jo godt å bo hjemme også da[:)]
Ta en prat med foreldrene dine, om hva de syns...

ORIGINAL: [K]

Lett.

Hihi.. Skal dra å se ja å håper den er braaa!

Badet er 16 kvm[:D]

jeg hadde aldri klert å bodd hjemme(har ett supert forhold til foreldrene mine altså)
men veldig greit å ha noe eget.

ORIGINAL: murmelmy

jeg hadde aldri klert å bodd hjemme(har ett supert forhold til foreldrene mine altså)
men veldig greit å ha noe eget.

Sign. Lykke til på visning.
Du skal forresten ikke ha dårlig samvitighet for at du flytter[:D]

Nei, nå er det avgjort, tror jeg[:D] Skal ha den om den er fiin, å jeg får den altså.. Må jo kanskje begynne å starte mitt eget liv, å Emilie sitt etter at bf dro? Å har jo alle tingene jeg har sååå lyst å bruke[:D]

Nååå har jeg vært, å den var såååå fin atte;D

Skal ringe i morgen å si jeg er intressert:D Han sa at alenemødre var aktuelt, for de var stille.. Haha[:D]

ORIGINAL: [K]

Ah, mamma og pappa elsker det..[:D] Har bodd her siden juni nå, men ikke greid å spare så utrolig mye men[8D]

er sikkert hyggelig å ha dere boende, men de kan jo besøke og du kan besøke.

jeg hadde flytta på flekken. Er såååååå deilig å ha sitt eget krypinn!

Jeg ringte å sa jeg ville ha den om jeg fikk den.. Så venter spent nå..

Regna masse, å tror jeg skal greie det økonomisk.. [:D]

Jeg hadde nok bodd hjemme en stund til, faktisk
spesielt når du sier at du tror du klarer det økonomisk, og du har ikke spart et øre siden juni ..

Men håper det ordner seg da [;)]

ORIGINAL: September Mammaen

Jeg hadde flyttet! Kan jo heller besøke de da, koselig det [:D]

Back
Topp