Lager partneren din julekalender til deg?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
Nei.

Fikk høre igår at det var ganske mange som lagde kalender til kona verdt 50 000kr! Min svoger var innom en gullsmed og fikk vite at det ofte kom menn inn i slutten av november som kjøpte smykker og sånt. Hver gave verdt rundt 2000kr. :P
da har man kanskje litt for mye penger tenker jeg... hm.. Eller en veeeldig kravstor kjerring :o

Nei.

Fikk høre igår at det var ganske mange som lagde kalender til kona verdt 50 000kr! Min svoger var innom en gullsmed og fikk vite at det ofte kom menn inn i slutten av november som kjøpte smykker og sånt. Hver gave verdt rundt 2000kr. :p

Wow! Jeg lager kalender til min kone, men jeg innrømmer lett at jeg ikke bruker i nærheten av 50.000kr på det... :P

Nei. Aldri fått. Har laget til ham to ganger. I år gidder jeg nok ikke. Kanskje jeg kjøper en haribokalender eller noe..

Nei, det gjør han ikke :p

Nei.

Fikk høre igår at det var ganske mange som lagde kalender til kona verdt 50 000kr! Min svoger var innom en gullsmed og fikk vite at det ofte kom menn inn i slutten av november som kjøpte smykker og sånt. Hver gave verdt rundt 2000kr. :P

Wow! Skal tipse min mann [emoji23]

Ikke som jeg vet. Han lagde en til meg for noen år siden da. Det var veldig koselig :)

Back
Topp