Ser kjempe bra ut. Bare jeg har hatt tålmodighet til det. Var god på sånt før. Hmmmm... Men vi har mye familie langt unna... Nordpå og i utlandet. Har lyst å lage en bilde bok med personene i... Er det noe for et lite barn når den tid kommer? Når klarer de nevnt. Å huske slike ting. Blir jo som en peke bok.
Har du foresten tips til hva som bør være i en minnebok vis jeg skulle slå på stortromma og bli litt Rebellkort av meg.
Sent from my iPad using BV Forum
Hmm ja si det
I min til jenta så har eg med ( født november):
Ja graviditetest, første møte på UL, 2., 3.ul for hadde flere sist. Så skrev eg brev til henne i magen fra meg. Tok bilder av meg pappa og magen med selvutløser så hadde vi bilde av oss sammen
så fødselen og bilde fra de som var på besøk der, første bad og hjemreisebilde. Så bilde av besteforelde og oldeforeldre hennes med henne. Oldeforeldrene hadde eg og med hvem sin side de hørte til og hvor de budde. Evt hvem nr i oldebarnrekka ho var i. Og mi ble oppkalt etter ho ene så da skrev eg det og
tante/onkler og søskenbarna hennes. bilder fra avisene.
eh Så var det første jul/nyttår. Limte og inn årets julekort
Så var det dåp. Limte inn borkorta våre og selve innbydelse, takkekortet og ellers fra dåpen.
Første grøt, barselgruppa, 17, mai
Så har eg med et oppsummeringside fra de d første 10 mnd med datoer for alle de tingene som har skjedd med henne..som flytta over i egen seng, rulla over.. soverutiner, første overnatting, krabbe, sitte, knall og fall
tenner og da ho reiste seg og begynte å gå! ( skrev dagbok eg fra hele graviditeten og videre så hadde dato pp alle tingene
hehe)
Hånd/fotavtrykk fra 3 mnd og et da ho var 11mnd..
Litt ellers utebilder sommer, høst og vinter. . Så bursdag! Så siste som var plass til var jula igjen.
Ja dette ble langt. .men kanskje du får litt inspirasjon. Eg liker veldig godt alt eg har med og trur oppsummerer hennes første år bra
Slå deg løs å bli en rebell! :-D :-D
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app