Lager meg i dagbok i god tro...

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Teea123, 8 Jul 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Teea123 Flørter med forumet

Først veldig kort om meg: Jente/dame 30 år, Har en datter på 1,5 år og bor sammen med pappan. :)

Da har jeg ikke klart å vente med testingen. IKM man 10/7. Testet i går og i dag- begge med en liten svak strek <3
    Jeg kjenner forsåvidt igjen noen symptomer: tørr i munnen, tørst, tisser mer enn vanlig etc.
    Får bare håååpe at dette ikke er kjemisk, da jeg hadde dette på forrige pp. Men har trua denne gangen kjenner jeg :).

• Liker Liker x 1
  2. Teea123 Flørter med forumet

Her er testene fra i dag [emoji4]

3. Teea123 Flørter med forumet

Dagens test [emoji4]

4. Prøver lykken Flørter med forumet

Åh gratulerer [emoji7][emoji1376]

5. Teea123 Flørter med forumet

Tusen takk [emoji2]

6. Teea123 Flørter med forumet

Siste testen jeg (forhåpentligvis) blir å poste [emoji23].

7. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Gratulerer. ikke mye svake tester noen av de. Hvordan er formen?

8. Fionel Forelsket i forumet

Gratulerer :D

9. Teea123 Flørter med forumet

Tusen takk [emoji4]. Formen er bra. Litt ømme bryster. Jeg fryser også veldig lett [emoji15]. Vet ikke om dette er et normalt symptom. Ellers kjenner jeg murringer nå og da i magen.
    Så har det helt supert [emoji173]️[emoji4]

10. Teea123 Flørter med forumet

Tusen takk [emoji4]

11. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Høres ut som fin form og rimelig vanlig de symptomene du opplever da.

12. Teea123 Flørter med forumet

Den følelsen når du er på ferie, og bhene begynner å bli små [emoji23]. Må vell ta meg en tur for å handle nye. Dagene går treeeigt frem mot uke 12. Her ikke tenkt å fortelle familie noe før da. Er fortsatt en frossenpinne. De andre går med shorts mens jeg hyrer meg godt [emoji2].

13. Lillebøllefrøet Betatt av forumet

Frysen er jeg også [emoji28] trodde jeg var frysen før men nå er det ekstremt [emoji23] 10+1 idag [emoji14]

14. frumik Flørter med forumet Marsboerne 20 18

Jeg måtte også kjøpe ny BH på ferie, haha. Var også veldig kald mens vi var på ferie, men det var jo ikke kjempevarmt der vi dro heller. Det er skikkelig vanskelig å ikke si noe! Håper du finner ny bh og roen frem til uke 12!

15. Teea123 Flørter med forumet

Hehe, er merkelig det der. Gratulerer med 10+1 [emoji4]. Jeg kan ikke huske at jeg hadde det slikt sist svangerskap. Men det er så mye man glemmer [emoji23].

16. Teea123 Flørter med forumet

Det er utrolig vanskelig å ikke si noe. Samtidig som det er vanskelig å holde det skjult [emoji12]. I morgen blir det jakt på ny bh. Haha, aner ikke hvilken str jeg trenger. Må vell bare prøve meg frem [emoji23].

17. Teea123 Flørter med forumet

Ny dag, nye symptomer [emoji15]. Har sovet dårlig i natt- har hatt halsbrann [emoji30] og har det fortsatt i dag. Dette hadde jeg i siste trimester forrige svangerskap, spiste link tyggegummi som en helt da- og det kostet litt penger. Håper dette ikke varer løpet ut. Ellers koser jeg meg på ferie [emoji2][emoji173]️.

18. Skvirevippen Forumet er livet Marsboerne 20 18

Jeg synes samarin hjelper veldig mye når halsbrannen er på sitt verste :)

19. Lengsel1 Flørter med forumet

Gratulere så mye [emoji322][emoji2]

20. Teea123 Flørter med forumet

Kanskje jeg skal prøve det hvis det er billigere [emoji4]. Takk for tips [emoji1303]

Del denne siden