Lager du minnebok til barnet?

Har ikke kommet så langt enda, men har alltid hatt lyst å gjøre det når jeg får barn. Så da får vi bare se i Juli da, om jeg begynner med det :)

Har BabyKrøniken bok som jeg har fylt ut hele veien, og så har jeg lagd cewe fotobok for ett og ett år med bilder av det som har skjedd gjennom året. Og på hver bursdag skriver jeg også ett brev til han med masse jeg har notert i løpet av året.

Last edited:
Ja, syns det er koselig for både mor og barn når de blir eldre

Skriver når eg hugsar ;)

Jepp, har faktisk 3. :)
1 som fulgte med bokklubbpakke, 1 som han fikk når han var født, og eit album eg limer inn i selv. :)

Ja, eldste har et scrappet album fra sine to første måneder, og tre boken om meg-typer. Og en perm med plastlommer, der blir det noen scrappet sider, litt tegninger, diplomer og andre minner. Lillesøster har en boken om meg og perm som storesøster.

Ja. Synes det er så viktig:) Har en sånn babybok man skriver ned forskjellige hendelser, utvikling og bilder, en vanlig fotobok med jentebaby front og en scrapbook.

Ja, jeg begynte på en i hvertfall :p er kanskje 1 år siden jeg har sett i den nå da...

Ja, kjøpte en bok med blanke sider hvor jeg skriver og limer inn bilder. Synes det er veldig koselig!
Mamma lagde en sånn om meg, hun skrev helt fram til jeg ble 3 år. Der var veldig gøy å lese da jeg selv var gravid:)

Burde gjort, har bøker klar, men dess lengere tid det har tatt, dess vanskeligere er det å huske :p

Jeg kommer til å gjøre det når jeg får barn :)

Jeg begynte med første..... :confused:

Ja, fikk en i barselgave av snuppa sin tipp oldemor og den skriver vi alt i <3
Hadde også en graviditets dagbok som snuppa skal få når hun eventuelt vil ha en dag eller blir gravid :)

Back
Topp