Lager du minnebok til barnet ditt??

Jeg noterer med ting i løpet av året som jeg laget ett brev av til bursdagen hvert år. Kanskje kan jeg få brukt noe i en evt konfirmasjon eller bryllupstale:)
Og så laget jeg en Cewe fotobok for hvert år.
Har klarte å følge det opp hvert år. Håper jeg klarer å fortsette med det og:)

Vi har 'da jeg var liten' bok, også Ender jeg Mail til guttene om det er noe spesielt som de får når de får barn selv :)

Har veldig lyst til det!! Sånn bok man kan fylle ut ting gjennom svangerskap og første tiden, noen som har noen å anbefale ?

Jeg burde gjort det:oops:

Jeg har den "da jeg var liten", men har ikke begynt å fylle den ut enda. Men samler bilder, småting (som billetten til første gang han var på en besøksbondegård og red på hest osv) som skal inn i boka. Og samler scrapbookingting til den dagen jeg skal sette meg ned å lage boka til han.
Skriver også alt mulig rart ned sånn at jeg husker på det :)
Gleder meg til å lage boka. Skal også lage ett fotoalbum for hvert år, tenkte jeg :)

Jeg har selvsagt en babybok som jeg har fylt ut veldig godt. Alt fra første smil, første tann, første hårklipp, tur med buss, første trilletur osv. Har også limt inn bilder, og skrevet kommentarer og litt om hvordan han var personlig sett med jevne mellomrom.

Jeg har også en liten notisbok der jeg skriver ned gullkorn og morsomme episoder :)

Lager en minnebok, og så planlegger jeg å lage fotobøker etter hvert

Back
Topp