Lager dere noe...

Bøllesopp

Betatt av forumet
...til babyen?

Sitter og strikker Mor Signe-teppe til lillebror i magen (såpass enkelt at jeg kan se TV eller snakke samtidig ;) ), og lurer på om dere andre holder på å lage noe? Evt har planer om å lage noe? Legg gjerne ved bilder :) :)ImageUploadedByBV Forum1391283599.439767.jpg

Jeg kan ikke strikke, sy eller hekle og har heller ikke tålmodighet, men har gitt beskjed om at de kommende bestemødrene gjerne må gjøre det

Jeg har mange planer

Denne kjolen strikker jeg på nå.
ImageUploadedByBV Forum1391337055.849825.jpg

Og denne dressen skal jeg begynne på etterpå
ImageUploadedByBV Forum1391337117.249256.jpg

Og så er jeg ferdig med denne buksa i hentesettet
ImageUploadedByBV Forum1391337174.882326.jpg

På jobb holder jeg på med et enkelt rillestrikket teppe i regnbuegarn

Det er så mye jeg har lyst til å strikke!!! ❤️❤️❤️

Har planer om å strikke Mor Signe-teppe og et annet teppe slik at lillesøster får det samme som storesøster fikk (bare i andre farger, naturligvis), må bare komme meg ut og kjøpe garn først :)

Og så vurderer jeg å prøve meg på et babynest.

Hentesett overlater jeg nok til mormoren eller bestemoren ;)

Jeg har mange planer

Vis vedlegget 49083

Vis vedlegget 49084

Vis vedlegget 49085

Så mye flott! Er alt fra samme hefte? Og hvilket hefte er evt. det? Den dressen skulle jeg veldig gjerne bestilt avden kommende mormoren, hehe ;)

Hun skal forresten sy babynest til babyen også, jeg ble veldig glad da hun spurte om vi ville ha. De er jo bare SÅ fine!

Skal lage litt mer til babyen selv også, men jeg lager mest enkle ting som ribbebukser o.l. Er ikke så avansert enda ;)

den dressen var super fin! <3

Jeg hekler bestemorrute-teppe, strikker marius-dress til vinteren (til storesøster også), og nå har jeg bestilt meg bunter til Mor signe-teppe! :P

Glemte å legge inn bilde av ferdig teppe. Litt kjapt brettet ser jeg men... ;) Ca 1x1 meter :)ImageUploadedByBV Forum1394997692.600019.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har mange planer

Vis vedlegget 49083

Vis vedlegget 49084

Vis vedlegget 49085

Sliter med tiden for å få strikket alt jeg vil :p har også alt for mye jeg har lyst å strikke. Hvor er oppskriften på den selebuksa fra?

Jeg strikker vognteppe. Ellers vet jeg at folk rundt om forbi er på gang med både delt strikkesett, hel strikkedress (hvit og rød mariusmønster, til høsten/vinteren) og en bamse, eller noe ;)

Mor Signe-teppe.. Er i uke 36 nå, og har igjen noe over halvveis! Må intensivere det nå ;)

Har strikket et mor Signe teppe, mange jakker og gensre, en kjole, et heller teppe, sydd noen bukser, en ammepute og babynest. Nå får det holde :p

Back
Topp