Lager dere noe spesielt

Her lager mannen ofte scones eller vafler da han er best til d, mens jeg lager egg og bacon,eggerøre og grøt (smørgrøt eller havregrynsgrøt) :) har ofte rundstykker og baguetter også!

Nei..

Pleier å ha egg i helgene (har ikke tid til å koke og steke egg i ukedagene)
Er nok derfor vi gjør litt ekstra ut av helgefrokosten også,har ikke tid til d i ukedagene vi heller. Jeg og mannen spiser frokost sammen etter at barna er levert i bhg (de får veldig god frokost der), men da er d sjelden vi gidder å lage noe spesielt,for da ska han i fjøset og jeg som regel duppe litt (pga nyfødt baby..men blir som oftest sittende på bv:P) :)

Ja, vi pleier å ha full English breakfast. Det består av eggerøre, bacon, tomatbønner, ristet brød og eventuelt tomatskiver og stekt sopp.

Ellers kan vi gjerne ha noen deilige omeletter, rundstykker og litt forskjellig pålegg. Vi spiser alltid frokost sammen i helgene.

Vi har pleid å lage rundstykker med egg og spekeskinka, men det dabba av etter at kvalmen tok over livet mitt.. Håper på å gjenoppta tradisjonen når jeg blir i form igjen, selv om at det nok blir litt kjedelig uten spekeskinka .

Om vi er på hytta så gjør vi det. Her hjemme tar vi bare det vi har lyst på :)

Vi bruker alltid å lage noe til søndagsfrokosten. Oftest grove scones, for det er så godt :) Og gjerne eggerøre. Den som står opp med vesla ordner frokost, så annakvar søndag er det min/samboers oppgave :)

Mannen lager gjerne speilegg, bacon og stekte pølser. Avogtil eggerøre, men det er jo ikke det samme uten spekemat[emoji14]
Jeg lager sjelden noe spesielt. Men har mange ganger tenkt på amerikanske pannekaker. Kanskje jeg skal gjøre det i helgen :)

Kommer litt an på hva planene er. Prøver å ha stekt eller kokt egg hver helg da:)

Back
Topp