Lager og lager.....har jo kjøpt inn fat og lys osv...men satt sammen selv[;)][;)] adventstaken fra i fjor...synes det er sååå koselig med kubbelys for de brenner så lenge...Hadde sånne tall på også 1-4...men de kom først på etter at jeg tok disse bildene..
Wembie, det var en kjempefin adventstake!! [:)][:)] enkelt men nydelig! tror jeg kopierer deg litt der om det går bra [;)]
Ellers har jeg laget all julepynten hittil i år. Men har kjøpt mange av de "ferdigpakkene" på Panduro, der alt du trenger følger med i pakken liksom. Geniale! [:)]
Har scrappet endel kort, og vært på glasskurs og laget glassengler til å henge i vinduet! De ble faktisk veldig fine om jeg får si det selv, hihi. Har aldri kuttet i glass før så hadde ikke helt troen før jeg fikk se resultatet [;)]
Artig å dra på kurser/juleverksted med venninner - ordentlig julekos! [:)]
Lager ikke så mye pynt nei, men ifjor hadde gubben vært på "juleverkstedkveld" hos en kompis med mange kamerater og det ble vel mer øldrikking enn produktivt men han kom hjem med en sånn lenke vettu, i mange farger, som man lager av sammen limte fargepapir i ulike farger (kjempedårlig på å forklare[X(]) og var sååå fornøyd [:D] Så den måtte vi henge opp!
Ellers er jeg veldig glad i å kjøpe litt nytt hvert år.