Lager dere bilde/minnebok til den lille?

Annemor93

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Lager dere bilde/minnebok til den lille?
Noen tips, triks eller inspirasjoner? :D

Jeg har begynt på boken vi har, men jeg har ekstremt mange bilder, fremkalte 300 her om dagen:smiley-angelic006
 
Har plan om å lage slik fotobok til jul ober hele første året hennes:)
 
Lager babybok med masse bilder :) Ellers tenkte jeg å sortere bildene en dag jeg får tid og bestille noen fotobøker. En fotobok fra den første tiden, fra dåp, første sommeren osv :) Lille er 6 mnd, men har så enormt med bilder.
 
Lager dere bilde/minnebok til den lille?
Noen tips, triks eller inspirasjoner? :D

Jeg har begynt på boken vi har, men jeg har ekstremt mange bilder, fremkalte 300 her om dagen:smiley-angelic006

Hvor fremkaller du bildene? Syns det er utrolig dyrt, for ja, det blir jo noen bilder:joyful:Men en koselig og fin investering:Heartbigred
 
Hvor fremkaller du bildene? Syns det er utrolig dyrt, for ja, det blir jo noen bilder:joyful:Men en koselig og fin investering:Heartbigred
Ja, sant. Tror du ikke jeg har funnet like mange nye og gamle bilder som jeg vil fremkalle da.. Joda. Det får bli over nyttår tror jeg:smiley-ashamed004 Jeg fremkalte mine på Elitefoto.
Det er jo verdt det når alt kommer til alt:love017
 
Jeg lagde fotobok.
På Cewe foto. Veldig fornøyd med den.

Men når jeg skal printe bilder, så velger jeg aldri Japan foto. De har noen settinger som totalt tuller til fargene :(

Elite foto har vært kjempe bra etter min erfaring :)
 
Ja, sant. Tror du ikke jeg har funnet like mange nye og gamle bilder som jeg vil fremkalle da.. Joda. Det får bli over nyttår tror jeg:smiley-ashamed004 Jeg fremkalte mine på Elitefoto.
Det er jo verdt det når alt kommer til alt:love017

Herlig, da har du litt å holde på med fremover hører jeg:love017 Gøy da:Heartbigred og koselig. Men bestiller du da via nettet eller går du i butikken? Mer lettvint å gjøre det fra internett?
 
Herlig, da har du litt å holde på med fremover hører jeg:love017 Gøy da:Heartbigred og koselig. Men bestiller du da via nettet eller går du i butikken? Mer lettvint å gjøre det fra internett?

Ja det er veldig koselig:happy:
Jeg gikk innom butikken når jeg fremkalte denne gangen, men nå som jeg vet litt mer hva jeg skal ha og hvordan jeg kan bestille så tror jeg at jeg tar det på nettet neste gang ja.
 
Back
Topp