Lager babyene mye lyd?

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
E

eLLe*meLLe

Guest
Synes min er så stille. Ligger som regel stille og rolig.
lager litt lyd av og til, spesielt på stellebordet.

Nesten stygt og si det,men så heldig du er:P hehe...Gutten min lager noe så sinnsyke hyl at det skjærer i øra..Enten når han blir ivrig,eller så pleier han å hyle intenst når han begynner å bli lei..(sikkert for å påkalle oppmerksomhet). Ofte sjarmerende, men noen ganger blir jeg faktisk litt svett i øra av det :P

Hu her lager mye lyd. Hun sier til og med ma-ma:) Sååå søøøøt. tror nok ikke hun vet hva hun sier da men, hehe

Vi har ei skikkelig skravlebøtte ;) hehe sikker på at hun kommer til å snakke veldig mye når hun blir eldre heldigvis så skriker hun ikke så mye men "snakker" :) har ikke prøvd seg på noen faktiske ord enda da :( Men så hører hun jo 3 språk hver dag så kan hende hun ikke helt vet hvilket språk hun vil imitere først ;)

Synes det varierer veldig. Av og til er han veldig stille, andre ganger er det masse lyd. Høye hyl, ehhhhh-lyder, og ma-ma-ma og bla-bla-bla:)

En del skravling her også. Noen dager synes jeg har prater hele tiden, andre dager litt mindre :)

Nesten stygt og si det,men så heldig du er:p hehe...Gutten min lager noe så sinnsyke hyl at det skjærer i øra..Enten når han blir ivrig,eller så pleier han å hyle intenst når han begynner å bli lei..(sikkert for å påkalle oppmerksomhet). Ofte sjarmerende, men noen ganger blir jeg faktisk litt svett i øra av det :p

Hehe, slik er det gjerne her også! Og de skrikene skjærer virkelig i ørene!! Pludre, pludre, hyl, pludre, pludre :p Men er morro også da :) Søt er hun jo ;)

Er en del lyd her også:) prating, latter, hyling osv:) er da koslig <3

Mye hyling, roping og skravling ;) Han ler ikke å mye,er nok litt alvorlig av seg, men det har han nok fra meg ;) Han blir faktisk redd hvis noen ler høyt, lurer på om han tror noen gråter da...

Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12

Åjadda! Her har vi virkelig funnet de høøøye oktavene :-)

Her er det en som skravler høl i hue på oss omtrent :) Går i ett, ikke mange minuttene han er stille når han er våken. Var en periode han testa ut stemmen litt tror jeg, prata veldig høyt og skreik skikkelig, nå er heldigvis volumet skrudd litt ned ;)

Varierer. Noen gang er det skravling non stop, andre gangee er hun stille lenge.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Nesten stygt og si det,men så heldig du er:p hehe...Gutten min lager noe så sinnsyke hyl at det skjærer i øra..Enten når han blir ivrig,eller så pleier han å hyle intenst når han begynner å bli lei..(sikkert for å påkalle oppmerksomhet). Ofte sjarmerende, men noen ganger blir jeg faktisk litt svett i øra av det :p

utrolig kjent, det er noe så vanvittig å mye lyd det kan være i en slik liten unge.......

Snuppa her hyler smått og kan gjerne ligge å rope for seg selv når hun leker på gulvet.
Noen ganger hyler hun når hun sitter på fanget og da ler hun om vi hermer etter henne :P

tt opp og ned her, hun kan være helt stille i en periode, men når hun først babler/roper/hviner/hyler så holder hun på en stund, virker som hun henger seg opp når hun først skjønner at hun kan bruke stemmen. Mye rare lyder!

Back
Topp