Lage vognpose?

Bergen89

Glad i forumet
Januarhula 2014
Noen som har begidd seg ut på det? eller som har laget det før? vi får jo vinterbarn, så regner med det må være gode varme poser... Noen som har tips eller oppskrifter, hva trenger man for å lage en god pose osv?

Aldri prøvd, og vil ikkje prøve heller. Men tips kan jo være å kjøpe ein billig, billig voksipose med gremt og stygt trekk, for så å bruke dette trekket til mal for å lage nytt trekk. Ullposen/dyna inni voksiposen er jo som oftes like fin og varm. Då få du i alle fall ein rimlig pose, som er heilt unik i stoffet, som ingen andre har ;)

Det ligger enkle oppskrifter ute om du googler sy vognpose :) Jeg har startet på en. Må bare få tak i de siste tingene jeg trenger for å gjøre den ferdig. Lar den være åpen i bunn sånn at dynen kan tas ut og byttes til en sommerdyne når vi kommer litt ut på våren. Skal lage en bilstolpose og. Målene er nesten like bare litt kortere og smalere på toppen.
Mener det er en flott tråd her inne et sted og med mange fine poser og noen tegninger

Bare Google :) :) jeg har lagd mange

jeg har lagd flere bilseteposer. bare google så finner du mange enkle og gode oppskrifter

Brukte en gammel lammeskinnskåpe. Sydde trekk utenpå av ullfilt. Litt splitt på begge sidene (mellom front og sider) med knyting. Hull til vognseler. Greit med en "lomme" bakpå øverst slik at den kan henges på ryggen til vognen når barnet sitter uten at den glir ned.

Er det vanskelig å lage noe sånt? :P jeg holder på å hekle baby teppe nå.. men må ha noe å gjøre etter det :D

Back
Topp