Lage sklisikre sokker

camika

Forumet er livet
Jeg har vanskeligheter med å finne sklisikre sokker, og jeg mener å ha hørt om en slags penn som man kan tegne sklisikkert belegg på selv.

Det jeg lurer på er om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne penner?

Jeg er ikke verdensmester i å forklare, så jeg håper dere forstår hva jeg mener[:D]

jeg tror det går an å bruke tøymalings penner/maling..[8|] Det står på maletuben (hvertfall den jeg så på..) at den kunne brukes til å lage sklisokker!![:)] Genialt[:)] Du finner det i vanlige hobbybutikker tror jeg![:)]

Ja jeg kjøpte antiskli på tube på en hobbybutikk[:)]

i siste nr av foreldre og barn (tror jeg det var) så var det en nettside hvor du kunne bestille slike penner... skal stikke å hente bladet og se om jeg finner det... just a sec

fant det!!!!!!!!!!!!!!

www.barndesign.se

der hadde de det[:D]

Så reklame for sånn til å lage sklisikre sokker i siste foreldre og barn tror jeg det var... kostet 150 kroner, og holdt til to par sokker, så da lønner det seg absolutt å kjøpe sokker som er ferdig sklisikre fra butikken

ORIGINAL: lenemor

Så reklame for sånn til å lage sklisikre sokker i siste foreldre og barn tror jeg det var... kostet 150 kroner, og holdt til to par sokker, så da lønner det seg absolutt å kjøpe sokker som er ferdig sklisikre fra butikken

Oj, det var ikke lite![&:]

Problemet er at jeg finner så lite sokker som er sklisikre.

ORIGINAL: Bennie

jeg tror det går an å bruke tøymalings penner/maling..[8|] Det står på maletuben (hvertfall den jeg så på..) at den kunne brukes til å lage sklisokker!![:)] Genialt[:)] Du finner det i vanlige hobbybutikker tror jeg![:)]

Supert! Da skal jeg sjekke hobbybutikkene her!

ORIGINAL: lenemor

Bladde gjennom bladet og fant annonsen; www.barndesign.se

Tusen takk![:D]

Det var egentlig ikke så ille pris. Det følger jo med sokker også[:)]

ORIGINAL: MorraTeFreja

Limpistol funker fint - billig også om man alt har en i hus..

Bare å trykke ut små "dærter" og trykke de flate før det stivner....

Hihi! Det hadde jeg ikke tenkt på! Da har jeg kanskje løsningen liggende på mitt eget hobbyrom[:D]

de hadde masse kult der synes jeg... på barndesign.se... *legge til i favofitter ja*

Back
Topp