Lage selv tråden :)

McRaven

Mamma
tenkte det kunne være kjekt med en lage selv tråd! For de som er kreative :D (strikking, snekkering, sying ++)
Legg gjerne ut bilder av det du har laget til babyen ( og oppskrift hvis du ønsker å dele) eller ting du har planer om å lage ;)
 
Her er en nyfødt lue jeg er ferdig med å hekle, har ikke oppskrift tok det bare ut av hodet ;)
2qiza02.jpg

Har mange andre planer også, men ikke kommet så langt enda. Skal bygge om en gammel barneseng, til egen stil. Sy sengetøy og gaskluter(gulpekluter)(sånne 1x1m og 0,5x0,5m) de store skal jeg bruke til å svøpe babyen :) har også lyst til å sy egen voksipose eller lign vognpose.
 
Sengetøy ja... jeg har jo sydd et sengesett til hver av de andre. Strengt tatt trenger vi ikke flere, men det er nå noe med at jeg har sydd til dem sånn at de KAN få dem til egne babyer når den tid kommer, så jeg bør vel sy til denne også.

Jeg skal strikke babyteppe, ala nøstebarn og antakelig litt klær, type "hentesett" av et slag.
 
Her ser og høres det ut som det kan bli mye fint etterhvert.
Jeg har ingen planer om hva jeg skal lage enda, men noe blir det nok.
 
De fleste kan jo lages i ønsket farge? Jeg laget et hvitt og rosa til lillesøster, oppskriften var også hvit og blå. Ikke noe i veien for å ta hvit og gul eller hvit og grønn. Eller brun.
 
Back
Topp