Lage nytt bad, pris?

~moonlight~

Elsker forumet
Noen her som har laget et helt nytt bad eller vet hvor mye det koster? [:)]
Skal lages nytt bad i kjeller, så absolutt ALT må gjøres i tilfelle..

rundt 200 000[8|]

ORIGINAL: Karla

vi har bad på 8 kvm kostet oss nesten 200 000, da har vi gjort alt fra grunnen(vann og slikt var der) men rev alt og la nytt vindu, dør, alt av membran, gulvarme osv.

Det var SIIIIINNNNNSYKT dyrt[:-]

ORIGINAL: leonorasmamma

vi har bad på 8 kvm kostet oss nesten 200 000, da har vi gjort alt fra grunnen(vann og slikt var der) men rev alt og la nytt vindu, dør, alt av membran, gulvarme osv.

nei, det er vel ca vanlig pris. Iallefall hvis man ikke gjør noe selv.

Spørs jo om dere skal rive et gammel bad da, og om det er flislagt eller ikke.
Hvor stort badet er, hvilke møbler og fliser dere skal ha. Om taket skal senkes osv...

Hent tilbud fra fler leverandører og få det spesifisert hva som er inngår i tilbudet[;)] Alt BØR være skriflig

det tror jeg ikke... vi fikk alt gjort av fagfolk, og her inkludert er nye vindu, dør, toalett, en stor baderomsinnredning, stort badekar med dusjvegger[:)] noe billigere enn rett under 200 000 tror jeg det ville vært vanskelig å fått...

Syntes likevel at det var dyrt[8D]
Vi har pusset opp et helt hus på 150 kvm med nytt strai kjøkken, nytt bad, toalett, skiftet alt av vegg og gulv, noe av kledningen, nesten 50 spottlys, varmekabler på flere gulv, ny rekkverk inne og ute, varmepumpe osv osv og dette gav vi ca 500 000 kr for. Vi har gjort en del selv, men også fått hjelp og hatt svart og hvit arbeidskraft[8D][:)]

det tror jeg ikke... vi fikk alt gjort av fagfolk, og her inkludert er nye vindu, dør, toalett, en stor baderomsinnredning, stort badekar med dusjvegger[:)] noe billigere enn rett under 200 000 tror jeg det ville vært vanskelig å fått...

Syntes likevel at det var dyrt[8D]
Vi har pusset opp et helt hus på 150 kvm med nytt strai kjøkken, nytt bad, toalett, skiftet alt av vegg og gulv, noe av kledningen, nesten 50 spottlys, varmekabler på flere gulv, ny rekkverk inne og ute, varmepumpe osv osv og dette gav vi ca 500 000 kr for. Vi har gjort en del selv, men også fått hjelp og hatt svart og hvit arbeidskraft[8D][:)]

Huset vårt er 260 kvm, har pusset opp de andre rommene også har brukt 500 000 til sammen vi også, bare badet og skift av taket som vi fikk fagfolk til å gjøre, resten har vi gjort selv, men vi benytter oss ikke av svart arbeidskraft, så da blir det mulig litt dyrere.

260 kvm er ikke småtteri... Taket har vi ikke tatt ennda, men de skal vi nok ha fagfolk til. Jeg har en svoger som er snekker og har firma så han hjelper oss nok til en grei pris. Jeg var ikke så begeistret for svart arbeid før, men når en ser for en stor prisforskjell det er så er de hjertelige velkomne hos meg iallefall...

ORIGINAL: lene78

er det gamelt vaskerom slik at det er vann der eller???

Vi har nettopp gjort et vaksrom om til bad - var skjeve gulv og vegger så vi måtte avrette gulvet og lekte ut veggene.

Du kan gjør litt selv i kjelleren - blant annet la vi membran selv.
men dyrt uten tvil, du må nok iallefall regne 100000

Få et par anbud - prisene kan variere veldig...

Gammelt vaskerom ja. Vi har tilgang til billig arbeidskraft, så da blir det om mulig billigere. Men må sikkert regne 150 000...

Da vi flytta hit pussa vi opp badet (rev ned ALT, inkludert en vegg slik at det ble større, og flytta på uttak for vann, do og slikt), gjorde nesten alt selv/fikk hjelp, hadde fagfolk til flislegging og til å legge varmekabler, rørlegger og en gammel pensjonert elektriker til det arbeidet...

Kom på 80tusen..
Prisen er med alt fra folk til fliser..

Badet er 6.8 kvm..

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

Da vi flytta hit pussa vi opp badet (rev ned ALT, inkludert en vegg slik at det ble større, og flytta på uttak for vann, do og slikt), gjorde nesten alt selv/fikk hjelp, hadde fagfolk til flislegging og til å legge varmekabler, rørlegger og en gammel pensjonert elektriker til det arbeidet...

Kom på 80tusen..
Prisen er med alt fra folk til fliser..

Badet er 6.8 kvm..

Det var bra pris![:D]

Badet mitt er ca 8 kvadrat. Og der er det også gjort alt, spotter i taket, fliser, ny do, ny varmtvannstank , varmekabler osv.. Det kostet 100.000 akkurat . Fra fagfolk.

ORIGINAL: *Dicte*

ORIGINAL: lene78

er det gamelt vaskerom slik at det er vann der eller???

Vi har nettopp gjort et vaksrom om til bad - var skjeve gulv og vegger så vi måtte avrette gulvet og lekte ut veggene.

Du kan gjør litt selv i kjelleren - blant annet la vi membran selv.
men dyrt uten tvil, du må nok iallefall regne 100000

Få et par anbud - prisene kan variere veldig...

Gammelt vaskerom ja. Vi har tilgang til billig arbeidskraft, så da blir det om mulig billigere. Men må sikkert regne 150 000...

Fliser + materiale + vask + badekar + dusjhode + møbler kostet oss rundt 50.000[:)]
Italienske fliser og italiensk innredning og et badekar som faktisk burde kostet mer men ble billig pga tull fra deres side[;)]

Vi bygde et nytt bad på 15m2 og det kom på 250 000. Men det skal sies vi valgte dyre produkter. Massasjekar til 60 000 pluss dyr dusj og veeeldig dyre blandebatterier. Kunne helt sikkert blitt mye billigere.

Svigers pusset opp badet og det kom på 150 000.

Back
Topp