Lage mat tiden lille

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
laget banan pannekaker idag, å det likte han, noen andre som har prøvd det?
laget også fersken og ananas smoothie, det og gikk ned:)

Hvordan laget du pannekaker?

Her går det i ferdigmat om dagen, pluss litt frukt og bær i feederen.. Mannen som er hjemme i permisjon nå, og jeg er syk og sliten:P

Noen som har begynt med skiver enda? Husker ikke når jeg begynte sist, men vet at eldste spiste brødmat før han var åtte måneder...

Noen som har begynt med skiver enda? Husker ikke når jeg begynte sist, men vet at eldste spiste brødmat før han var åtte måneder...
Vi bytter mellom brød og grøt til lunch. Begynte vel rett før han var 6mnd. Han liker det veldig godt, spesielt med leverpostei.:)

* okt08 og jan13 <3 *

Har ikke prøvd pannekake nei, her går det i grøt, most søtpotet og avokado som er favoritten. Får forskjellige frukter i babysafen midt på dagen - vannmelon, pære... Blir å starte med/smake på gulrot, brokkoli og blomkål til lunsj den neste uka, og så blande fisk i potetmosen.

Lagde aprikosmos i går, falt ikke helt i smak :P men kokevannet var visst veldig godt :)

Tenkte å prøve brød her til helga når hun blir seks mnd:-)

Idag har vi laget søtpotetmos. En stor hit. :) funker denne til kvelds istedetfor grøt?

Det gjør nok det :) Men er jo en del raske karbohydrater da, så du kan oppleve at hun sover litt dårlig. Men er jo bare å prøve :)

❤25/2-13❤

Har kjøpt søtpotet og skal prøve det her også:-) spedde du det ut med noe?

Når jeg lagde spedde jeg med mme! Men du kan også bruke mm. Blir jo som potetmos!
Et lite tips er å bare bruke en potetmoser/gaffel. Leste at bed bruk av miksere kan potet lett bli seig.. Å når jeg tenker meg om så syntes jeg min ble det igrunn.. Kanskje derfor snuppa ikke syntes det var så godt!

❤25/2-13❤

Back
Topp