Lage litt liv her igjen?

Katey

Elsker forumet
Hvordan går det med alle sammen?

Har ungene lært noe nytt? Noen nye gullkorn?

Mini gikk inn på rommet sitt tidligere i dag og ble bort en stund, så jeg ropte på han og gikk for å se.

Da jeg kom inn på rommet og spurte hva han gjorde på, så så han oppgitt på meg og sa: " Du skjønner ingenting du mamma"

Jeg spurte hva jeg ikke skjønte og fikk til svar: "Du skjønner bare ingenting du..."

Ja, de kan få sagt det. 

Oj, det kom tidlig! Trodde ikke vi måtte takle slike kommentarer før de kom i tenårene... hehe

Vesla snakker og sier så mye rart hele tiden at det er jaggu ikke lett å huske på de ekstra gullete gullkorna...

Men hun er bleiefri da, og har vært det i månedsvis. Dag som natt, og det på eget initiativ! Det er jeg innmari stolt av :) Og så halvvåkner hun når hun må på do om kvelden, så da kan jeg ta henne med før jeg legger meg selv, og så sovner hun igjen med en gang etterpå. Innmari praktisk at hun må tisse akkurat når det passer at jeg skal legge meg :)

Igår plukket hun sin første blomsterbukett!! Løvetann :) Frem til nå har hun bare vært interessert i å plukke knopper - helst løvetann - og rive dem opp. Jeg spurte om vi skulle sette dem i vase da vi kom hjem og hun var hundre prosent bestemt på at det skulle vi IKKE. IKKE noe vase! Nei, nei nei! hehe

Back
Topp