Lage hull i jeans

*Lillagumman*

Betatt av forumet
Syns det er litt kult med jeans som har hull på lårene og sånt.
Men har ikke så god råd denne mnd men har mange jeans liggende som jeg ikke bruker noe særlig så tenkte å prøve å lage sånn på en bukse, går det ann?
hvordan gjør man det for å få de "trådene i hull" om dere skjønner? *sinnsykt dårlig forklart men..

Prøv med en raspe. Sånn som du rasper ost og gulrøtter med.
Den med de minste hullene.

Bruk sandpapir...

ORIGINAL: løve78

Bruk sandpapir...

funker det?

Jeg hadde kjøpt en med ferdige hull, hehe.. Mye raskere a gitt![8D]

De fleste jeans med hull i er på salg nå.[;)]

ORIGINAL: VerpeSyk

ORIGINAL: løve78

Bruk sandpapir...

funker det?

Skal funke ja...leste det inne på vg nett....på en sånn motegreie som ligger der inne[;)]

Jeg brukte en biffkniv.. å raspet med den til hullet ble slik jeg ville ha det.. ble veldig bra![:D]

ORIGINAL: *FrøkenStrøken*

jeg gjorde det får, tok sånn barberkniv og skjærte litt hull og sånn så reiv jeg litt i også så ser det slitt ut[:)]

takk fort tips

Takk alle sammen da får jeg prøve meg litt fram[;)]

Springe rundt og leke med en 1 åring hele dagen funker her, har hull i ALLE buksene mine [8D]

jeg bruker sandpapir^^ det blir utrolig fint, du kan bare sliten den steder med det og.. (gjøre det litt lysere) men husk at da må du ikke tørketrommel!!!! da revner buksa opp! har gått på den fella:P hehe.. 

Jeg brukte en biffkniv og raspet fram og tilbake mens jeg hadde buksa på. Kjedet meg veldig, men det ble hull av den typen ja. Jeg var 16 år da, om det gjør saken bedre. [;)]

Men om du lager på knærne må du være forsiktig når du tar buksa på, det er fort gjort å sette foten i hullet og rive det større og større. [8D]

Back
Topp