Lage egne konvelutter?

Frk.Chicka

Forumet er livet
Jeg er helt grønn på slikt!
Noen som kan forklare meg?
Jeg må ha konvelutter i en ganske spesiell størrelse nemlig som jeg tviler på jeg får kjøpt!

12*12 cm er de bildene!

Inne på stampawayusa.com finner du templates til konvolutter. De er egentlig til salgs da, så er bare små bilder, men da ser du i alle fall hva slags form du må klippe papiret i for å få en fin konvolutt. De hadde veldig mange forskjellige typer konvolutter, og husker ganske bestemt at de hadde kvadratisk også. JEg brukte bilde av en konvolutt-nal for å lage mini-konvolutter, og det funket veldig greit det i alle fall.

Lykke til!

På Ark har de masse konvolutter i masse farger, 15x15 tror jeg. Kjekt å kjøpe ferdig.[:D]

ORIGINAL: UPS

Inne på stampawayusa.com finner du templates til konvolutter. De er egentlig til salgs da, så er bare små bilder, men da ser du i alle fall hva slags form du må klippe papiret i for å få en fin konvolutt. De hadde veldig mange forskjellige typer konvolutter, og husker ganske bestemt at de hadde kvadratisk også. JEg brukte bilde av en konvolutt-nal for å lage mini-konvolutter, og det funket veldig greit det i alle fall.

Lykke til!

Finner ikke noen nettside jeg!

ORIGINAL: tullmusa

På Ark har de masse konvolutter i masse farger, 15x15 tror jeg. Kjekt å kjøpe ferdig.[:D]

Ark, som i bokhandelen Ark?
Må i butikken asså, og ikke på nett!
Hmm...
får ta å sjekke ut da!

Jeg mangla en A!

Hehe

Jeg prøvde www.stampwayusa.com

Derfor jeg ikke kom inn! VISSTE jeg hadde vært der før gitt!

Takk!

Ja, mente Ark som bokhandelen. Gikk litt fort her. Hihi! De har iallefall en vegg med masse kort, konvolutter og ark i masse varianter og farger her. Brukte disse til bordkort (skjærte ark til) og takkekort til Tobias dåp. [:)]

Husker ikke prisene, men det var sånn at jo mer du kjøper jo mer rabatt. [:)]

Back
Topp