Lage dagbok til den lille

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Bare et veldig koselig tips til dere alle om dere ikke allerede gjør det. Jeg har som sagt tre barn og alle mine tre får en dagbok fra første leveåret sitt. Med første skrev jeg ukentlig dagbok om livet hennes, kontroller, utvikling, milepæl, følelser jeg har, tanker og egentlig ærlighet rundt alt! :) men med de to siste har jeg skrevet dagbok for hver eneste dag.

Itilegg har jeg laget fødselshistorie som er en viktig del av det hele , pluss under svangeskapet. Så ganske så artig for meg å lese i etterkant, og ikke minst for dem. Da kan de lese fra de små gledene jeg hadde av spark, forberedelser osv. Ig alle tanker jeg hadde rundt IVF forsøk osv.

Så lager jeg egne Baby album med bare bilder fram til de er et år, men etter det blir det felles album. Myyyye jobb alt dette, men tenk for en stor glede de vil ha av det hele når de blir eldre [emoji7]

Så nå har jeg begynt å skrive litt tanker hittils under tidlig fase i svangerskapet [emoji7]

Wow! Så flink du er [emoji7] kjenner jeg har lyst til dette jeg også, men er ikke så kreativ og har ikke så mye tålmodighet. Vil gjerne ha en bok jeg kan bare fylle inn i og ikke skrive alt selv [emoji28] men det er en kjempe fin idé og den skal jeg tenke litt på [emoji173]

Wow! Så flink du er [emoji7] kjenner jeg har lyst til dette jeg også, men er ikke så kreativ og har ikke så mye tålmodighet. Vil gjerne ha en bok jeg kan bare fylle inn i og ikke skrive alt selv [emoji28] men det er en kjempe fin idé og den skal jeg tenke litt på [emoji173]

Vil ikke påstå jeg er så kreativ, men alt som popper oppi hodet mitt skrives ned [emoji7]absolutt verdt å vurdere!

Så flink du er LeneB! De barna har en sabla engasjert mor! ❤️

Vet ikke om jeg skal skrive ned ALT som dukker opp [emoji28] blitt litt tårer og stresstanker.. heh..

Jeg hadde en sånn fyll-i-bok til førstemann :)

Vet ikke om jeg skal skrive ned ALT som dukker opp [emoji28] blitt litt tårer og stresstanker.. heh..

Skrev ikke ned alt, men syns det er fint de kan lese om negative tanker også... i mine øyne er sannheten like viktig [emoji7][emoji2]hva man var redd for osv [emoji173]️

Så flink du er LeneB! De barna har en sabla engasjert mor! [emoji173]️

Hehe syns det er gøy! Eller så hadde det vel ikke blitt så mye [emoji7]gode minner å ta vare på [emoji173]️

Hvor fikk du tak i den? [emoji3]

Får tak i en kjempe god fyll inn bok fra notabene :) husker ikke hva den heter, men dem er tjukk og er enten med gul, rød eller blå utpå :)

6e82519a1c4cb0eeeeb67bd25ea1eb22.jpg
en sånn [emoji7]

Åja [emoji2] jeg så på en bok i dag, den var gul [emoji4] skal ha en sånn!

Løp og kjøp, for den er genial [emoji7]

Og kjøp deg itilegg en stor boks som du kan samle minner! Jeg har det også til alle tre, som feks bursdagskort, gamle smokker, første kino de var på, andre reiser eller turer eller annet du fikk på sykehuset osv [emoji7]

Og kjøp deg itilegg en stor boks som du kan samle minner! Jeg har det også til alle tre, som feks bursdagskort, gamle smokker, første kino de var på, andre reiser eller turer eller annet du fikk på sykehuset osv [emoji7]
Takk for tips, nå ble jeg inspirert [emoji3] Tror jeg venter til jeg vet kjønn med å kjøpe boka da, så jeg vet hvilken farge jeg skal kjøpe [emoji28]

Jeg har også minneboks til mine 3. Veldig smart! Ellers vet jeg ikke hva jeg skulle gjort med det som ikke kan "brukes", men som man heller ikke vil kaste. Masse tegninger og annet oppi der :)

Back
Topp