M **Moonlight** Forumet er livet 18 Jan 2010 #1 nå er jeg jo en mester på den brune sausen,så finnes det en grei ikke altfor avanser oppskrift på bearnaise??
nå er jeg jo en mester på den brune sausen,så finnes det en grei ikke altfor avanser oppskrift på bearnaise??
P Pregoen Elsker forumet 18 Jan 2010 #2 bernaise saus ekje så vanskelig å lage men det er viktig å være nøyen og det skal røres hele tiden... så foretrekker posene altså!![8D][8D]
bernaise saus ekje så vanskelig å lage men det er viktig å være nøyen og det skal røres hele tiden... så foretrekker posene altså!![8D][8D]
K Kranglefanten Forumet er livet 18 Jan 2010 #3 Det har jeg prøvd på en gang, og HELL NO om jeg gidder det igjen. Det slitet for noe som smakte så høgg![:'(] Nei, takke seg til Toro bearnaise saus pose[8D]
Det har jeg prøvd på en gang, og HELL NO om jeg gidder det igjen. Det slitet for noe som smakte så høgg![:'(] Nei, takke seg til Toro bearnaise saus pose[8D]
M **Moonlight** Forumet er livet 18 Jan 2010 #4 ORIGINAL: Kranglefanten Det har jeg prøvd på en gang, og HELL NO om jeg gidder det igjen. Det slitet for noe som smakte så høgg![:'(] Nei, takke seg til Toro bearnaise saus pose[8D] hehe,hørtes ikke så enkelt ut som brun saus nei,så da tror jeg at jeg også fortsetter med toro[8D]
ORIGINAL: Kranglefanten Det har jeg prøvd på en gang, og HELL NO om jeg gidder det igjen. Det slitet for noe som smakte så høgg![:'(] Nei, takke seg til Toro bearnaise saus pose[8D] hehe,hørtes ikke så enkelt ut som brun saus nei,så da tror jeg at jeg også fortsetter med toro[8D]