Lagar du/de middag KVAR dag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Nei, vi er dårlige der. Men når mini blir større og skal ha samme middag som oss skal vi skjerpe oss ;)

Ja! Et must å spise middag! Gjennom middagen får vi masse variert næring som vi ikke får gjennom de "tørre" brødskivene vi hos oss spiser ellers gjennom dagen. Prøver å være fornuftig og ha en fin balanse mellom fisk, kjøtt, fugl, grønt og ulikt tilbehør (potet, søtpotet, ris, fullkornspasta osv). Ikke minst forskjellige salater. Middagene trenger ikke være et stort prosjekt hver dag da. Noen dager har vi mye på planen og da kan vi f eks spise en wrap med laks i, sammen med rømme og salat. Kjapt og godt. Andre dager kyllingsalat, pitapizza med karbonadedeig, skinke etc. Men stort sett ordentlige middagsretter :-)

Ikke nødvendigvis hver dag og blir ofte enkle løsninger også.... Ikke så kravstore noen av oss....

Men når snuppa blir litt større har vi jo en god grunn for å ta oss litt sammen ;) og ikke spise så seint heller som vi ofte gjør nå....

Ja. Mannen min MÅ ha 1-2 varme måltider hver dag. De spiser nesten alle måltider varme i hans land. Så han står for all matlaging her :-) For min del, så trenger jeg ikke det.

Nei det gjør vi ikke

Ja, vi er middagsmennesker alle sammen så det er svært sjelden vi ikke har middag. Som andre sier her så trenger det ikke være like avansert hver dag, men varm mat i hvert fall 1 gang daglig pleier vi å ha.

Ja. Hadde vi kuttet middag/varmmat tror jeg vesla hadde begynt å gråte:p

Ja! Middag er mitt absolutte favorittmåltid, og i tillegg den tiden på dagen jeg liker aller best, så her sitter vi alle sammen og spiser et godt måltid hver dag. Da legger vi bort tv, mobiler og alle andre forstyrrelser også fokuserer vi på maten og selskapet. Gleder meg til middag hver eneste dag:D

Ja, middag må man ha!:)

Back
Topp