laga vinterpose i kvell *oppdatert m bilstolpose*

nemi.marselia

Forumet er livet
tenkte å lage opp nån t salg etterkvært[;)] (jordmor har hengt opp lapp på kontoret sitt om at æ syr sånt så greit å ha nån å vise fram)

laga likegreit en bilstolpose (litt småfeil på den men d va ett prøveprosjekt)

Kjemåe flink er du[:)]

Flinkis[:D]

Den var kjempe fin [:)]

korr flenk du e[:)]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Flinkis[:D]

Kjempefin!!!!

Fyfader du er råflenk snuppa

Jøss, du kan jo virkelig sy jo! Kjempe fin.

ORIGINAL: snikende ullteppe

takker

laga likegreit en bilstolpose (aldri prøvd d før)

Så flink du er til å sy! Litt gøy med litt spreke mønstre

Hva slags fôr har du i bilstolposen du har laga?

ORIGINAL: Jaggumeg

ORIGINAL: snikende ullteppe

takker

laga likegreit en bilstolpose (aldri prøvd d før)

Så flink du er til å sy! Litt gøy med litt spreke mønstre

Hva slags fôr har du i bilstolposen du har laga?

ett stoff m blanding a bomull å silkelignanes stoff (huska ikkje navnet nu) så d e litt glatt men mykt

Har du ikke noe annet å gjøre enn å være så forbanna flink til alt... kjenner jeg skjemmes over meg selv hver gang jeg ser et av mesterverkene dine...
knurr... du har litt for mye talent i den lille kroppen din... kan du ikke i det minste dele litt...[:'(][:'(][:'(]

[;)][8D]

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

Har du ikke noe annet å gjøre enn å være så forbanna flink til alt... kjenner jeg skjemmes over meg selv hver gang jeg ser et av mesterverkene dine...
knurr... du har litt for mye talent i den lille kroppen din... kan du ikke i det minste dele litt...[:'(][:'(][:'(]

[;)][8D]

haha men så har æ kun blitt flenk i sånne herana teng å dåli t andre teng[;)]

hmm mulig det men må du gni det inn i trynet på meg da... jeg er drit sjalu skjønner du vel... kan komme nedover å ta meg et kurs.. har til og med symaskin jeg men jeg aldri brukt den... er redd for den satans tingen.....

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

hmm mulig det men må du gni det inn i trynet på meg da... jeg er drit sjalu skjønner du vel... kan komme nedover å ta meg et kurs.. har til og med symaskin jeg men jeg aldri brukt den... er redd for den satans tingen.....

sku jærne ha gitt dæ kurs æ[:D]

å symaskinen bit skjeldent (knappenålan e farliare, føle mæ som ei nålepute t tider)

ORIGINAL: Lissyjane

Den første der var dritkul...har du solgt den eller

nei den e ikkje solgt (va laga i kvell)

ORIGINAL: Lissyjane

Kunne godt tenke meg å kjøpe den første der jeg. Egentlig så hadde jeg lys på noe i kamuflasjefarger til guttungen men jeg ble litt betatt av denne her;) Men hvordan er det du gjør det da i det tilfellet? Med betaling liksom...om jeg kunne fått kjøpt den da

enten så overføre du direkte t konto så sendes den så snart di e inne.
eller så sendes i postoppkrav (kosta litt ekstra men greit om en ikkje stole 100% på selgar)

ORIGINAL: ~Lucky~

Den var kjempe fin [:)]

jeg flink du[:D]

Back
Topp