lag svangerskaps dagbok på libero!!

vevina

Forumet er livet
http://libero.no/Pages/Club/Article.aspx?id=43332

her kan man lage svangerskaps dagbok, lese om fosterets utvikling og skrive egne opplevelser, laste opp bilder osv.
også når du er ferdig, kan du bestille den i papir format for ca 100 kr[;)]

Jeg støtter ikke selskaper som prøver å lage manipulerende reklame... [8D]

Har sitt på dette jeg også. Virker snålt ut!![:)]

Men vet man om det er reklame for libero inni boka?

ORIGINAL: Mollå

Har sitt på dette jeg også. Virker snålt ut!![:)]

Men vet man om det er reklame for libero inni boka?

Vanskelig å si, har problemer med å se for meg at de ikke trykker noen logoer etleanna sted iaffal... men de kommer garantert til å prøve å fortelle deg - på etleanna vis - at Libero er det aller beste man kan ha på nyfødtstumpen.. og derfor er det dette som ligger fremme på alle sykehus i hele landet... [:'(]

Mener det var noe slikt jeg leste i materiale som ble utlevert på helsestasjonen... det var så manipulerende skrevet at det var direkte kvalmende..

[8|]så ikke noe reklame, syns det var litt artig p kunne skrive inn egne ting og legge inn egne bilder og slikt jeg da.....

men smaken er som baken[;)]
hva er galt med libero bleier foresten? eller er det bare reklamen?

Vi bruker libero[:D]

Men synes pampers er best på nyfødt-stumpen[:)]

Nei, jeg lurte bare på om det ville stå libero rundt omkring i dagboken. Kjekt om det ikke gjør det liksom! At det bare blir våre personlige ting inni[:)] 

sto ikkeno om det, har bare gått in der å sett, begynt å skrive. er ikke noe inne på sidene som jeg ser, men regner nesten med at det vil være litt reklame andre plasser, man må jo ikke kjøpe den heller selv om man begynner å lage den. kan skrive den heelt ferdig og fortsatt ikke bestille den eget valg.

Takk for tipset [:D]

Back
Topp