LadyDa (og resten av jentene her som har tips)

bellasnella

Elsker forumet
Har ikke du drevet med søvnprosjekt tidligere? Tenkte kanskje du hadde noen tips til meg [:)]
Du skjønner, det er ikke noe problem med leggingen, han legger seg stuptrøtt kl 18.00 ca. Problemet er at han våkner rundt 04.45 og tror det er morgen, what to do?
Kunne gjerne tenkt meg og sovet litt lengre skjønner du [;)] Har prøvd å holde han oppe lenger på kveldene, men det hjelper ikke. Han har to dupper på ca 30 min til en time hver dag, og legger seg pent i senga si uten et kny rundt 18.00 og sovner av seg selv, så han er kjempeflink sånn [:)]

Kanskje det hjelper å legge han på eget rom? Det er kanskje lurt å prøve hvis jeg tenker meg om [;)] Ble langt dette.. Gjerne svar alle som har tips.. Takk takk [:)]

Gud bedre du har et luksusproblem ;)) Kan ikke hjelpe deg!!! Vi er oppe alt fra 4-5 ganger per natt pga skrik...... Spiser kanskje 1 gang.

Har akkurat samme problem...
Mini våkner også rundt 4 og vil starte dagen... Kjempe frustrerende...(nå holder vi som regel på hele natt også,men kl 4 vil han opp...)
Jeg har starta med å bare ta han opp og kose litt og legge han ned igjen.. Funker en halv time ca så må jeg opp igjen og gjøre det samme...hehe
Så funker ikke helt men...

dytter litt også så kanskje noen andre har gode forslag...[:)]

Prøv å legg han på eget rom. Ikke domt det altså. Da begynte Are å sove godt om natten,og vis han våkner alt for tidlig så tar jeg ikke han opp om han ikke gråter. Vet ikke hvordan sønnen din er akkurat der da? Noen gråter med engang de våkner.

Ja, vet jeg er heldig med legging og sånn altså jenter [;)]

Han sutrer etter hvert når han våkner ja, men kan ligge litt alene først.. Hvis jeg tar han opp og koser, og legger han ned igjen, blir han skuffa gitt, for han tror det er fest om morgenen tydeligvis [;)] Men skal prøve eget rom i natt, hvis mammahjertet klarer det da [;)]

Eget rom fungerte bra her. Det er forøvrig ikke så rart at han vil opp kl 0500, da har han jo tross alt vært kjempeflink å sovet i 11 timer. Jeg ville prøvd å holdt han våken en time eller to til (som du sier ikke fungerer... ) eller prøvd å lagt inn en lur til i løpet av dagen.

Back
Topp