Ladycup?

pamelahjørdis83

Gift med forumet
Er det noen her inne som bruker det?Er så himla nysgjerrig på hvordan den der fungerer jeg altså...haha,noe å lure på en fredagskveld men jeg så en annonse om det på fjesertn så måtte jo bare inn å se[:-][8D]

Hva er det? [8D]

[:'(]

Eeew, neitakk[8D]

Sånn for å putte i sjura når man har mensen[:D] Mensbeger med andre ord..

Har kjøpt meg, men ikke fått brukt den enda! Men har putta den oppi et par ganger og virker jævli bra![8D]

NAAAAAIS[8D]

Que??? Nå ble jeg litt nyskjerrig på hele greia liksom!!

Det er helt sikkert praktisk altså, men skal det være der under hele perioden liksom?[8|]

Blæææ...

Høres ikke ut som noe for meg[8D]

ORIGINAL: pamelahjørdis83

Det er helt sikkert praktisk altså, men skal det være der under hele perioden liksom?[8|]

Neei, du må jo bytte/tømme etter så og så mange timer [:)]
Jeg skal prøve den, fordi jeg HATER klamme ekle bind[8D] Og tamponger; ondt å dra ut[&o] og det blør liksom på undersiden av dem[>:]

Har egentleg hatt planar om å kjøpe slik i fleire år....... Hatar bind og truseinnlegg, og med små blødningar er det ofte vondt å skifte tampong[&:]

Ser slik ut [:)]

Hmmm..fiffig[:)]

Har hørt mye positivt om den, men det er nok ikke helt min greie.

Men visste ikke at de så ut som ei trakt. Må man ikke da ha bind i tillegg?

ORIGINAL: Alexandra82

Har hørt mye positivt om den, men det er nok ikke helt min greie.

Men visste ikke at de så ut som ei trakt. Må man ikke da ha bind i tillegg?

Nei, altså.. Den tuppen, er for å få tak i den og ta den ut[:)] Det er ikke hull i bunnen.. Denne tuppen kan også klippes av..

Men hva om det blir oversvømmelse da??????[:-][8D]Skal kanskje mye til for å få til det men jeg lurer veldig idag kjenner jeg[8|][:)]

Back
Topp