Ladycomp

Mailille

Forelsket i forumet
Noen som har erfaring med ladycomp her inne? Bra eller dårlig?
Vurderer å slutte med p-piller sea kroppen ikke tåler det...men må jo ha en form for prevansjon.  Ikke helt klar for en graviditet til allerede...

Jeg har - men jeg har ikke fått tanta tilbake ennå, så jeg har ikke fått beskjed om noe eggløsning ennå[;)]

Men er veldig fornøyd med den, da - fungerer helt greit å måle hver dag - og veldig grei å ta med seg på tur (som vekkerklokke om ikke annet) og så kan den stå i kontakten hver dag hjemme og bare ta den uten kontakt med på tur så går den på batteri i flere dager dersom det trengs[;)]

Har cerazette jeg, og jeg har mensen heeeele tia!![:'(][:'(][:'(]

jeg går på microgynon, og er veldig fornøyd. Får mensen ver 4 uker, og varer ikke så lenge heller.

De måler tempen.. Se her:

http://www.raxmedical.com/lady-comp.php

Jeg tok ut spiralen her om dagen,  og må si at jeg føler meg som ett helt nytt menneske! [:D] Ingen humørsvingninger eller noe sånnt dritt!

ORIGINAL: Catrine2

Huff da! Jeg har også Cerazette, men hatt mensen ÈN eneste gang
siden Sondre kom til verden! Så jeg er strålende fornøyd med minipillen!

Her blir det iallefall ingen hormon-greier stappa inn i kroppen min - jeg er MER en hormosjonell nok av meg sjøl[8D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Jeg har - men jeg har ikke fått tanta tilbake ennå, så jeg har ikke fått beskjed om noe eggløsning ennå[;)]

Men er veldig fornøyd med den, da - fungerer helt greit å måle hver dag - og veldig grei å ta med seg på tur (som vekkerklokke om ikke annet) og så kan den stå i kontakten hver dag hjemme og bare ta den uten kontakt med på tur så går den på batteri i flere dager dersom det trengs[;)]

Det var fint å høre at du var fornøyd med den. [:D] Har ikke lyst å bruke noe med hormoner i lenger, da det ikke er bra for meg. Kjøpte du brukt eller ny?

ORIGINAL: nina

jeg går på microgynon, og er veldig fornøyd. Får mensen ver 4 uker, og varer ikke så lenge heller.

Hva er det? Nysgjerrig jeg [:D]

ORIGINAL: Catrine2

Her har det vært noen uker uten og noen med... [:'(] Ikke noe fast liksom. Og nå har j ikke tatt pilla på noen dager, og da kom mensen enda engang...[:'(] Hater det! [:@]

.

ORIGINAL: Mailille

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Det var fint å høre at du var fornøyd med den. [:D] Har ikke lyst å bruke noe med hormoner i lenger, da det ikke er bra for meg. Kjøpte du brukt eller ny?

Mannen kjøpte ny til meg [:)]  Han er jo veldig interessert i at jeg skal slippe å bli mer hormosjonell, da [:D]

hihi - jeg kan være en hormonbombre UTEN ekstrahormoner, jeg [;)]

Har lenge vurdert ladycomp/babycomp/pearly eller lignende .. men har vært veldig usikker hvordan det fungerer med tanke på at jeg har veldig varierende sykluser? Kan gå alt fra 30 til over 100 dager mellom mens (hvis jeg ikke bruker p-piller eller lignende vel og merke!)  .. Vet du fio?

---------------------
Til dere som lurer, ladycom fås kjøpt her:
http://www.buenaventura.no/pfc11.html
Dyrt, men tjener jo inn det!
Ellers ligger det ofte brukte ute på finn.no, men da lønner deg seg vel å bytte munnstykke iallefall! [;)] og så får du jo ikke samme garantien hvis den er brukt ..

Back
Topp