ladycomp

tretroll

Forumet er livet
VIP
da har jeg shoppet ladycomp på nettet. Som dere kanskje husker har jeg litt problemer med at ikke alle p-piller virker på meg[8|], pluss at jeg ikke kan bruke alle typer pga migrenen. Og jeg er dessuten litt lei av å stappe i meg hormoner. Og spiral frister ikke. Så da falt valget på ladycomp. Håper den er verdt pengene for den er jo SJITDYR! Har bestilt fra USA da så er ikke like ille som i Norge.

se innlegg lengre ned viss du trenger en forklaring...[;)] 

ORIGINAL: *JuLiAnE*

ORIGINAL: Solvit

Hva er det?

dytter..og slenger meg på hva er det?

Jeg aner heller ikke hva det er...

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

ORIGINAL: *JuLiAnE*

ORIGINAL: Solvit

Hva er det?

dytter..og slenger meg på hva er det?

Jeg aner heller ikke hva det er...

hmm....dytt...[:)] 

det er en slags eggløsningskalkulator....i stedet for å ta pille hver morgen måler jeg tempen hver morra med en spesiell dings (altså ladycompen) som forteller om det er helt sikkert litt sikkert eller galskap å hoppe i høyet uten kondom[:D] skal være 99,3%sikkert, altså mer sikkert enn pilla. Og kan da brukes både som prevansjon og som hjelp når man vil bli gravid[8|]

dytter bare i denne så de som ville vite hva dette er får sett jeg[8|]

hmmmm...ikke dumt..

Kan lese mer her:

http://www.buenaventura.no/

Jeg har bestilt fra USA da. Å bestille fra Europeiske land blir ikke noe særlig billigere enn å bestille i Norge pga momsen, (kanskje et par 100 toppen) men nesten 1000kr billigere å kjøpe i USA. Tror jeg ender opp på litt under 3800...og det er jo forsåvidt ok siden den kan brukes til jeg ikke trenger prevansjon lengre...billigere enn pilla! (men er jo en investering)

dytter tilfelle ikke alle interesserte fikk se

dytter en siste gang for sikkerhets skyld[;)]

Hmmmmm. dette var nytt[8|]Kanskje ikke så dumt?!

Jeg får min om ei uke eller 2...skal holde dere informert om den er noe tess[;)] (viss ikke blir jeg vel fort nok medlem av en terminklubb igjen[&:])

ORIGINAL: Nates Mamma

dytter bare i denne så de som ville vite hva dette er får sett jeg[8|]

tusen takk[;)] 

Vi har brukt den i mange år... Babycomp, da, siden vi prøvde å bli gravide. Vet ikke om den virka, siden v i fant ut at det var vanskelig for oss å bli gravide. Brukte den ikke da vi faktisk ble det....

ORIGINAL: maoam

Vi har brukt den i mange år... Babycomp, da, siden vi prøvde å bli gravide. Vet ikke om den virka, siden v i fant ut at det var vanskelig for oss å bli gravide. Brukte den ikke da vi faktisk ble det....

syntes du det var pes med den temp-målinga??? Er litt skeptisk til det, men no har jeg jo kjøpt den så... Søt avatar du har forresten!

Blir litt lei, ja..... Men jeg nekter å bruke annen prevensjon, så... Litt vanskelig nå som det blir mye avbrutt søvn, siden man må sove i 4 timer for å få kroppen ned på basaltemeratur. Men alt er en vane, så du blir nok dus med den skal du se! Lykke til![:)]

Back
Topp