ladycomp (med link)

Søsteren min har brukt denne, og den funket helt supert - en gang var de reist på hyttetur og hadde ikke med seg prevensjon, og så lyste den rødt... de bestemte seg for å blåse i det, og det er jeg glad for, for Storm er en skjønn gutt!

Vet ikke om det er lurt når du er et surrehode da, for den krever at du temper til samme tid hver morgen, og at du temper uten å ha vært oppe og rørt på deg først (kan være vanskelig når man ikke sover om natten)...

den krever det ja... hmm... ja.. det er no dritt... hmm.. da må jheg tenke mer. nå har jeg p-ring.. egentlig fornøyd.. bortsett fra at jeg nå har glemt å hente ut resepten.. på andre uka....[&:]

Tror jeg vil anbefale deg total avholdenhet istedet trillemor. Du blir jo gravid på minipille,du....[8D]

ORIGINAL: Trillemor82

den krever det ja... hmm... ja.. det er no dritt... hmm.. da må jheg tenke mer. nå har jeg p-ring.. egentlig fornøyd.. bortsett fra at jeg nå har glemt å hente ut resepten.. på andre uka....[&:]

Det finnes en sånn som man ikke trenger å tempe på samme tid....men husker jo ikke hva den heter...skal søke litt og se.

Ellers er jo spiral en fin ting. Mye blødninger de første månedene, men nå blør jeg ikke i det hele tatt. Huff, så leit[;)]

Det var denne jeg tenkte på:

http://www.pfc.no/category.php?categoryID=137

Samme opplegg da, og der står det jo at man ikke trenger å tempe samme tid. Man gjør det bare når man våkner

takk for link her monica.. da skal jeg sjekke ut den.. og olive; minipille skal jeg ikke ha igjen nei[8D][8D][:D]

spiral har jeg testet, både kobber og hormon.. funka ikke for meg[&:] så da får jeg se om jeg finner på noe annet her.. skla jo sterilisere meg.. men føler meg ikke helt klar enda.. [:)]

p-stav er kanskje en mulighet - ikke mer hormoner enn en minipille, men man trenger ikke tenke på å ta pillene. Jeg hadde også lyst å sterilisere meg, men jeg synes 6000+ er mye penger... Tenkte at det sikkert holder med en p-stav eller to, siden jeg begynner å dra på åra, helt til jeg leste i går at i storbritannnia er det like mye aborter hos kvinner i aldersgruppa 40-44 som blant 16-åringer fordi kvinnene tror de slutter å være fruktbare tidligere enn de faktisk gjør det... og så vips [8D]

hehe... såpass ja lenemor.. ja, da er det jo kjekt å ikke undervurdere sin egen fruktbarhet..[8D]

pstav ja... den skal sjekkes ut... lite hormoner liker vi.. det er det du og almyrida har er det ikke???

jepp, vi har det... jeg merker lite eller ingenting til det - kjenner at den er der når jeg kjenner etter, men ellers ingen problemer (og ingen mens heller [:)])

ORIGINAL: lenemor

jepp, vi har det... jeg merker lite eller ingenting til det - kjenner at den er der når jeg kjenner etter, men ellers ingen problemer (og ingen mens heller [:)])

Må bare signere lenemor her.. De mensene jeg har er litt blod på papiret.. That's it.. I love it! [:D]

Back
Topp