Ladycomp eller lignende?

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Noen som har erfaring med ladycomp/babycomp, pearly eller persona? Har lyst til å kutte cerazetten, men ammer jo.

Ingen? [8|]

Jeg har hørt at det fungerer dårlig når man har uregelmessige sykluser, så jeg valgte å gå for kobberspiral... Working for Mathilda (eller hva nicket er nå hormonelle Olsen?) mener jeg det er som bruker Pearly...

Jeg hadde en pearly, men siden mensen min var veldig uregelmessig så haddde jeg ikke noe glede av den. Syns også det var pes å måtte våkne til noenlunde samme tid hver morgen for å måle temp da jeg ikke jobber hver dag ( turnus ).

jeg har nettopp kjøpt meg babycomp, men holder på med første syklus, så jeg vet ikke helt enda.... men det er sant at man bør ha regelmessige sykluser

lykke til [:D]

Flere erfaringer? Hvilke andre ikke-hormonelle alternativer fins? Har ikke lyst på spiral og kondom/passar blir bare rot...

Brukte babycomp for å bli gravid og skal bruke den som prevensjon etterhvert. Liker ikke å tilføre eller putte ting inn i kroppen, så da er det eneste alternativet for oss...

Back
Topp