Lady Spamalot

Krokodillemor

Blir kjent med forumet
Jeg tenkte det var på tide å få litt liv her inne. Skal vi være flinke til å dele stikke innom her noen ganger i uken så vi kan holde kontakten? Jeg har vært dårlig til det i høst.

he-he, jeg tenkte det samme som deg, Krokodillemor. Også har jeg en følelse at det er min skyld du dukker opp her igjen(finner ikke noen fnisende smile)for om jeg ikke tar heeeelt feil så kjenner vi hverandre godt fra et annet forum vi henger på til daglig, med andre nick da men uansett... er du den jeg trur du er? Og jeg som lurte på hvor folk vandrer ellers i formuverden. 

ORIGINAL: Krokodillemor

Det var forresten ikke deg som fikk meg inn hit igjen, men du var en del av motivasjonen [:D]

he-he, jo da... skjønte det, men tenkte/mente at jeg må ha påmint deg om det med mine sprøsmål, he-he

ORIGINAL: Starmom

ORIGINAL: Krokodillemor

Det var forresten ikke deg som fikk meg inn hit igjen, men du var en del av motivasjonen [:D]

he-he, jo da... skjønte det, men tenkte/mente at jeg må ha påmint deg om det med mine sprøsmål, he-he

Ja, da fikk jeg endelig ut fingeren [:D]

Ja vi må prøve å være flinke alle sammen[:)]
Er du gravid igjen krokodillemor?[:D][:D]

ORIGINAL: **spire_nr2**

Ja vi må prøve å være flinke alle sammen[:)]
Er du gravid igjen krokodillemor?[:D][:D]

Nei, jeg er ikke det. Vi har god tid [;)]

Heilt enig[:D]

Så nå er det vel 3. dagen jeg er innom og legger igjen noen ord[;)]

ORIGINAL: Ida82

Heilt enig[:D]

Så nå er det vel 3. dagen jeg er innom og legger igjen noen ord[;)]

jeg har lest her inne hvertfall [;)]
ikke hver dag jeg svarer men [8D]

Lesing fungerer ikke, eller bare sånn halvt[8D] men du har jo lagt fra deg noen ord nå da[:)] Koselig!!! [:)]

Lesing fungerer ikke, eller bare sånn halvt[8D] men du har jo lagt fra deg noen ord nå da[:)] Koselig!!! [:)]

hihi ja i dag har jeg tid :P
ungene sov ti over seks her i kveld!
ikke vet jeg hva som var i maten dems :P

ORIGINAL: lillivanilli

Å såpass ja. Var sikkert på tide å ta igjen litt søvn. Nyt det[:)]

ORIGINAL: lillivanilli

Å såpass ja. Var sikkert på tide å ta igjen litt søvn. Nyt det[:)]

ooooh yes du kan tro jeg gjør ;)

Jeg skal være med å bidra litt på skriving og lesing her :) Koselig å komme inn og se så mange innlegg :)

ORIGINAL: flotte

Jeg skal være med å bidra litt på skriving og lesing her :) Koselig å komme inn og se så mange innlegg :)

Da spammer jeg videre!

Skal gjøre et tappert forsøk[:)]

Skal prøøøøve=)

Ja, hvis alle gjør en hederlig innsats, blir det jo liv her igjen [;)] Så skal prøve jeg også [:)]

Back
Topp