lady easy clean veggmaling

*Aulile*

Glad i forumet
hvordan er denne malingen? Står at det er dekkgaranti, max 2 strøk hehe  er på tilbud nå til 299,- så jeg vurdere å kjøpe den i stedefor sense... hva tror dere?

Har nettopp malt med Lady Easy Clean, Sense og Butinox Green Room. Jeg ville valgt Lady easy clean i stedet for Sense. Synes Sense malingen var tynn og rar, dessuten tåler visst ikke Sensen vask like bra som som Lady Easy Clean. Også skinner det mer igjennom av Sence malingen.

Hvor skal du ha den?

dekkgaranti?? Var den vi skulle kjøpt da.. Ble 3 strøk i stua og burde enda hatt et strøk til [:-]

Men jeg likte ikke så godt sens. Skal prøve green room imorgen, så får vi se hvordan den er da ;)

Men angående spørsmålet ditt så har jeg ikke peiling! Sorry, er litt pratesjuk idag visst [8D]

Vi har malt med easy clean både i gangen og på kjøkkenet.

Malte kun 2 strøk, og har ingenting å utsette på dekkevnen.
Er også veeeldig kjekt å kunne vaske vekk alle flekkene som dukker opp! [:)]

jeg skal ha chi på et barnerom[:o] så kan jo være veeeeldig greit med noe som tåler vask[;)]  jeg syns sense er håpløs på dekkevnen.. liker egentlig den vanlig lady, men alltid så overtaler disse malingsekspeditørene til å kjøpe sense....

da skal jeg jammen meg prøve easy clean. gjør ingenting om den lukter heller for rommet skal stå tomt et par mnd til så[:)]

Vi har chi både på kjøkkenet og i gangen, veldig fornøyde, hihi! [:)]

Bare ver obs på miljømaling!!! Vi sitter nå, 1 år etter oppussing, med hele huset fult av heksesot og må male alt på nytt[:@][:@][:@]

ORIGINAL: *Kjærlighet2*

Bare ver obs på miljømaling!!! Vi sitter nå, 1 år etter oppussing, med hele huset fult av heksesot og må male alt på nytt[:@][:@][:@]

Easyclean er miljømaling. [:)]
Og den var veldig god å male med, dekket fint og er brilliant å vaske av! Har den på en fondvegg i stua, i en lys gråfarge, og den er kjempefin. Er på en sånn vegg som ungene typisk tar på med matfingre, og den blir like gullende ren hver gang, uten at det blir stygge flekker.

Vil bare komme med ate den nye malingen til lady "Lady perfect color" har samme vaskbarhet som easy clean.

å fortell mer??? mamma er plaga med heksesot eller iallefall svarte hjørner i leiligheten.... men hun bor midt i oslo....

ORIGINAL: *Aulile*

å fortell mer??? mamma er plaga med heksesot eller iallefall svarte hjørner i leiligheten.... men hun bor midt i oslo....

Heksesot er noen som ofte oppstår i nyoppussa og nye hjem. kommer ved bruk av miljømerket maling. Dette oppsto for noen få år siden, og det var akkurat på denne tiden miljømalingen kom på markedet.
Dette oppstår ofte på vinterstid ca 1-2 år etter. Spesielt når vi fyrer i peisen og tenner lys. Vi har snakket med forsikringsselskapet og de vi kjøpte malingen av, men ingen vil ta på seg ansvaret for dette. Så vi har vasket hele huset og må male alt på nytt! Så har blitt noen tårer her ja[:(]

ORIGINAL: Pijah

Easyclean er miljømaling. [:)]
Og den var veldig god å male med, dekket fint og er brilliant å vaske av! Har den på en fondvegg i stua, i en lys gråfarge, og den er kjempefin. Er på en sånn vegg som ungene typisk tar på med matfingre, og den blir like gullende ren hver gang, uten at det blir stygge flekker.

Heksesot som oppstår har ingenting med om den dekker fint og er god å vaske av!

Kan man få heksesot av å male med sens??? Skal male Felix sitt rom nå og vil helst slippe heksesot [8|][8|]

ORIGINAL: snuppedulla

Kan man få heksesot av å male med sens??? Skal male Felix sitt rom nå og vil helst slippe heksesot [8|][8|]

Vi fikk anbefalt å bruke sens denne gang, fra de som har peiling på dette. men sjekk det opp just in case!

Vi fikk anbefalt å bruke sens denne gang, fra de som har peiling på dette. men sjekk det opp just in case!

Da skal jeg høre i butikken! Håååper at jeg kan male med sens så det slipper å stinke maling i flere uker [:)]

Da skal jeg høre i butikken! Håååper at jeg kan male med sens så det slipper å stinke maling i flere uker [:)]

Disse har vi snakket med! Gir gode råd om hva maling som kan brukes, for ikke å få heksesot!

http://mycoteam.no/

Back
Topp