Lady Care Selvtest urinveisinfeksjon

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Noen som har erfaring med denne? Jeg tok en test for et halvt år siden, ikke noe utslag.. Tok en idag fordi jeg har fått så vondt på høyresiden av magen, rett under hoftebeinet. Den slo ut, så det sang etter. Men er den sikker?
Tenkte jeg skulle ta meg en tur til legen imorgen uansett. Men er litt nysgjerrig på om andre har noe erfaring?

Hvis den slo ut på nitritt har du nok UVI. Er det bare blod og proteiner kan dette være "forurensing" pga graviditeten. jeg har litt av dette uten at det gjør noe.
Har brukt den selvtesten flere ganger og den pleier alltid å stemme.

Den slo ut på alle tre. Full pott på Nitritt og laukocytter og litt på protein.

da er den positiv, men legen tar nok en uansett. Litt utslag på protein er vanlig.
God bedring ! [;)]

Var hos legen nå, men urinprøven har helt fin. De syns det var veldig merkelig når testen hadde slått ut så mye hjemme.. så de sendte den til dyrking... [&:] 
Så da får vi se imorgen om de selvtestene funker..

ORIGINAL: milla_bs

Var hos legen nå, men urinprøven har helt fin. De syns det var veldig merkelig når testen hadde slått ut så mye hjemme.. så de sendte den til dyrking... [&:] 
Så da får vi se imorgen om de selvtestene funker..
[/quote

Jeg kjenner godt til uvi da jeg harvært plaget med dette i flere år. Legen min stoler ikke helt på de stripsene de bruker fordi de ofte ikke gir utslag når jeg har uvi, så han dyrker dem og ser selv om jeg trenger medisiner("dyrking" er et ekkelt ord syns jeg![>:])
Hold deg varm, drikk og tiss ofte[;)]
god bedring!

Jeg kjenner godt til uvi da jeg harvært plaget med dette i flere år. Legen min stoler ikke helt på de stripsene de bruker fordi de ofte ikke gir utslag når jeg har uvi, så han dyrker dem og ser selv om jeg trenger medisiner("dyrking" er et ekkelt ord syns jeg![>:])
Hold deg varm, drikk og tiss ofte[;)]
god bedring!

Signerer denne. Jeg er også plaget med dette, og jeg var hos legen i dag og fikk vite jeg har fått nyrebekkenbetennelse. Ikke noe artig da dette kan føre til for tidlig fødsel, men satser på kuren tar det denne gangen. Har nok fått litt frost i meg i snøværet. Hold deg varm, drikk mye, og gå ofte på do! [;)]

Back
Topp