Labbetuss

jaaaaa[:)]  BarneTV var mye bedre før. [:)]

ja, jg elsket labbetuss... også var d så artig når de håra flagra så lett når han trippa bortover... hihi...

husker jeg elsket tøydukken anna, fraglene, strekmannen også den serien om to små gutter som var på besøk med bestefaren sin på bondegården også begynte de alltid morgenen med : Morgenstund har gull i munn.. de hadde også en sur slakter til nabo... husker dere den???????[:D][:D][:D][:D]

åååå gamle minner der ja... barnetv var jo så mye bedre før, med labbetuss og portveien2 og alle de der... kan jo mange av sangene enda...hihi.....

det var godt å mimre litt,, tusen takk for videosnutten søtnosa..

ORIGINAL: Gabriela

ja, jg elsket labbetuss... også var d så artig når de håra flagra så lett når han trippa bortover... hihi...

husker jeg elsket tøydukken anna, fraglene, strekmannen også den serien om to små gutter som var på besøk med bestefaren sin på bondegården også begynte de alltid morgenen med : Morgenstund har gull i munn.. de hadde også en sur slakter til nabo... husker dere den???????[:D][:D][:D][:D]

ja!! hva heter den nå igjen?? var det ikke den der de hopper rett i buksa om morgenen?

ORIGINAL: søtnosa

ORIGINAL: Gabriela

ja!! hva heter den nå igjen?? var det ikke den der de hopper rett i buksa om morgenen?

joda[:D] og han ene datt alltid rett gjennom.. hihi

ORIGINAL: Trine23

jaaaaa[:)]  BarneTV var mye bedre før. [:)]

signerer det ja.... labbetuss er best[:)][8D][:)]

Back
Topp