Labambie =)

Live2Learn

Elsker forumet
Hvordan går det på turen nedover? 

Går du fortsatt ned selv om du er preggis? 

Hvor mye har du gått ned nå? =)

Hei hei! 

Jeg fikk "streng beskjed" av ernæringsfysiologen at jeg nå ikke må fokusere på vekt, og absolutt ikke jobbe for å gå ned i vekt. Gravide SKAL opp i vekt sier hun. Siden jeg ble gravid har jeg gått ned 3 kg, nå er det totale vekttapet på 55 kg. Det er nok et godt stykke unna det de fleste andre går ned i % når de har tatt samme operasjon, og min vektnedgang har stangnert omtrent siden jul. Siden 1.juledag har jeg gått ned "bare" 5 kg. De 55 kg vil si at jeg har gått ned 54% av overvekten, så det er enda endel å jobbe med uten "hjelpen" av operasjonen. Håpe det går. 

Takk for at du spør om meg, det er koselig! 

Ja, det er bra!! :) Er ikke så bra for kroppen din å "stresse" med sånt nå som du er gravid.. Du har nok å tenke på! =) hehe =) 

Så utrolig bra da!! 55 kg er MYE uansett om det har stoppet litt opp eller ei! =) 
Du er helt råå!!! :) Jeg sniker litt på deg på facebook, og kan se forandringer, tyyydelig! =) 

Selv gikk jeg opp "bare" 5 kg (babyen kom ut på 4.2 kg) sist svangerskap, så man MÅ ikke legge på seg mye..
Spesielt ikke når en har litt fra før! :) 

Jaa, jeg må jo spørre! Jeg syns det er spennende å følge med på! :) 

Har lyst på samme operasjon selv, men er "litt for lett" ennå! :/ 
Men det kan jo fort forandre seg om jeg ikke er like flink dette svangerskapet! :p 

Live2Learn skrev:
Ja, det er bra!! :) Er ikke så bra for kroppen din å "stresse" med sånt nå som du er gravid.. Du har nok å tenke på! =) hehe =) 

Så utrolig bra da!! 55 kg er MYE uansett om det har stoppet litt opp eller ei! =) 
Du er helt råå!!! :) Jeg sniker litt på deg på facebook, og kan se forandringer, tyyydelig! =) 

Selv gikk jeg opp "bare" 5 kg (babyen kom ut på 4.2 kg) sist svangerskap, så man MÅ ikke legge på seg mye..
Spesielt ikke når en har litt fra før! :) 

Jaa, jeg må jo spørre! Jeg syns det er spennende å følge med på! :) 

Har lyst på samme operasjon selv, men er "litt for lett" ennå! :/ 
Men det kan jo fort forandre seg om jeg ikke er like flink dette svangerskapet! :p 

Har jeg deg på face? 

Nei, hadde! 

Men jeg gikk igjennom og slettet de jeg ikke kjenner eller snakker med! hehe..

men det er ikke alle bildene dine som er sperret.. Leenge siden jeg sjekket da, nå må jeg nesten gjøre det igjen! :P hahahahha..

jeg mener; MOHAHAHAH

Ufint å slette da! Du får heller legge meg til igjen  OG snakke med meg. Hehe

Oi så rart!!?? Jeg er der iallefall... Gi meg navnet ditt da, så skal jeg finne deg jeg.

La deg til nå! 

Er ikke rart jeg ikke fant deg..

Kjente deg søren meg ikke igjen på profilbildet! Du er søren meg RÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!! 

Back
Topp