Labambie???

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Du er jo så streng på shampo til håret.... og jeg har vært skikkelig slem i mange mange år og bare brukt drittshampo i håret.
Men nå har jeg kjøpt Franck Provorst eller hva den heter... den er ihvertfall uten silikon. Er det litt greit? Litt mer greit enn vanlig
butikkshampo? Som en liten overgang til å bruke mye penger på shampo/balsam tenkte jeg. Håret ble fint, så litt tørrere og nå litt bedre igjen.. er det normalt?

OG... hva slags shampo bør vi bruke på småttisene våre?

dytter [:)]

Dytter for deg. Lurer på det samme om den shampo'en[:)]

Tror Frank Provost er ca like mye dritt-shampo, som alle de andre butikk-shampoene.
Forksjellen er vel bare at Frank tjener en del på det.

Frisørshampo er forresten ikke så dyrt.
Man kan kjøpe på nett, og en flaske varer jo kjempelenge sammenlignet med en flaske butikk-shampo

den er ikke noe bedre enn de andre shampoene har jeg hørt... bare tull...

Kjøp frisørshampo, jeg sparer penger på det, håret trenger ikke vaskes så ofte, og den er drøyere i bruk[;)]

ORIGINAL: Oline V2

Tror Frank Provost er ca like mye dritt-shampo, som alle de andre butikk-shampoene.

Man kan kjøpe på nett, og en flaske varer jo kjempelenge sammenlignet med en flaske butikk-shampo

Hvor pleier du å kjøpe det på nettet? Skulle gjerne hatt en ordentlig shampoo[:)]

Nå trodde jeg at jeg skulle få grisekjeft... [X(] *Puh*

Desverre er den shampoen like drit som alt det andre på matbutikken. Jeg kan anbefale en nettside som heter www.blush.no Meld deg inn der! Får masse ekstremt bra tilbud der. Jeg kjøpte meg nettopp 1,5 ltr Loreal Professionnel shampo for 313 ink. frakt! [:D]

Når det gjelder de små så sverger jeg til KMS Silksheen. [:D]

ORIGINAL: Labambie

Desverre er den shampoen like drit som alt det andre på matbutikken. Jeg kan anbefale en nettside som heter www.blush.no Meld deg inn der! Får masse ekstremt bra tilbud der. Jeg kjøpte meg nettopp 1,5 ltr Loreal Professionnel shampo for 313 ink. frakt! [:D]

https://www.blush.no/p-3681-delicate-color-shampoo-1500ml.aspx
Er det denne jeg bør ha da , siden jeg farger håret? eller anbefaler du meg en annen?
Sliter med at håret blir veldig fort fett[:'(]

ORIGINAL: Drømmeren

Er det denne jeg bør ha da , siden jeg farger håret? eller anbefaler du meg en annen?

Deilig deilig shampo for farget hår. Må nesten bare prøve deg litt frem! [:D]

ORIGINAL: Drømmeren

Deilig deilig shampo for farget hår. Må nesten bare prøve deg litt frem! [:D]

ok da prøver jeg den[:)]
Bør jeg bruke balsam også til den eller?

ORIGINAL: Jelin

ORIGINAL: Oline V2

Hvor pleier du å kjøpe det på nettet? Skulle gjerne hatt en ordentlig shampoo[:)]

Jeg pleier å kjøpe på lookfantastic.com
Men tror det er veldig mange andre bra nettbutikker også.

Tips til de søte små:
Vi bruker Loreal Professionnel Serie Natur Tendresse Kids.
Kjempegod både shampo og leave-in balsam

ORIGINAL: Miss Trash a lot

den er ikke noe bedre enn de andre shampoene har jeg hørt... bare tull...

Kjøp frisørshampo, jeg sparer penger på det, håret trenger ikke vaskes så ofte, og den er drøyere i bruk[;)]

Det hjelper ikke noe på iallefall. Har brukt bare frisørshampo da jeg var yngre, og ble flatt og fett like fort som med hvilken som helst shampo desverre. Men nå bruker jeg iallefall ikke silikon i håret da... det må da være godt for noe[;)][:D]

Lambambie????

dytt.. hvor er du...

ORIGINAL: Chuma

Hun har svart ovenfor! [:)]

bytta bilde og signatur... da kan hun jo skylde seg selv at ho ikke blir sett gitt[8D]

Back
Topp