Laaange dager..

Jepp... Jeg teller først ned mot 8 uker, og bare det går supersakte! 24 dager igjen til 8 fullførte uker!

Jepp... føles som en evighet til! Skulle ønske man bare kunne hoppe til uke 12 og man kunne slappe av med at alt er bra med spira...

Enig!!
Jeg er ikke laget for å være tålmodig... Juni er så uendelig langt unna...

Jeg er jo bare 4+1.. sist gang mistet jeg 4+4.. Dagene bare sneiler seg avgårde :/

Dagene har aldri gått saktere i hele mitt liv :P

Herregud, ja. Men nå teller jeg først og fremst ned til uke 8+0 pga tidlig UL. Går ikke noe særlig fort det heller :p

Det går snart ikke fremover... Migrene på dag 5.. og jeg lurer på hvor lenge jeg skal overleve i jobb... :(

Det går altfor sakte!!! Har jo bare lyst til å vite at alt går greit og hyle det ut!!! Men men..... Er jo enda himla lenge til. 5+4 i dag. :)

Ja! Så kjedelig å vita at jeg kun er halvveis til uke 12-.- har så lyst på en søt babymage nå og ikke minst å vite hva kjønnet er!

Jeg er jo bare 4+1.. sist gang mistet jeg 4+4.. Dagene bare sneiler seg avgårde :/
Hvordan visste du at du mistet? :(
Er 4+4 i dag og blør en del og har mye vondt...

De går sakte ja:/ er i tillegg sykemeldt, og selv om jeg må være det kunne jeg godt tenkt noe å fylle dagene med:) idag er vi syke både jeg og minsten i tillegg så ser ikke så lyst på tilværelsen akkurat nå:/ (utenom den delen med graviditet da, det er fantastisk;))

Men skal bli godt å fortelle alle om graviditeten og ha kommet så langt at det er "trygt"<3

Oida, har du blødd tidligere også, eller først idag? Krysser fingrene for det er helt uskyldig<3
Smertene begynte søndag og blødningene begynte i går. Er mer og mer og nå må jeg snart bruke bind...

Hcg mandag (16dpo) var 270, og det var jo bra. Men alt dette blodet skremmer meg :(

Smertene begynte søndag og blødningene begynte i går. Er mer og mer og nå må jeg snart bruke bind...

Hcg mandag (16dpo) var 270, og det var jo bra. Men alt dette blodet skremmer meg :(

Forstår det veldig godt:/ aldri opplevd blod under graviditet selv, men hører jo det er veldig vanlig i mange tilfeller også. Får du målt hcg fremover også da, at du får fulgt med på verdiene?:) ekkelt å bare gå å bekymre seg og ikke vite:/

4+2 idag. Tiden går fryktelig seint når en er så usikker på om dette går bra. Håper det kommer et bedre resultat på hcg'n jeg tok idag enn på mandag, slik at jeg kan senke skuldrene litt iallefall.

Forstår det veldig godt:/ aldri opplevd blod under graviditet selv, men hører jo det er veldig vanlig i mange tilfeller også. Får du målt hcg fremover også da, at du får fulgt med på verdiene?:) ekkelt å bare gå å bekymre seg og ikke vite:/
Var hos fastlegen i dag og tok ny hcg-test. Får ikke svar før fredag da... Men nå er den hverfall tatt, så får vi se. Glad jeg har en god fastlege :)

Back
Topp