Laaange dager..

LappLina

Glad i forumet
VIP
Marshmallows 2022
Skulle ønsket jeg fant ut jeg var gravid når jeg var minst 12uker på vei...
Dette er lange dager... Og ifølge mens osv så er jeg bare 3+5 dager, dvs tester positivt på 3+1....
Tror selv jeg er lengre på vei, men den digitale sier 1-2.
Men dette blir et langt svangerskap...

føler med deg, men da er det jo godt å ha noen å dele tingene med :)
Har det litt på samme måten, men denne gang skal det gå bra for oss alle :)

Klem til deg.

Skjønner deg så godt. Jeg syns det gikk fortere etter uke 12 sist. Da fikk flere vite det, og ting hadde gått bra. Men er laaange dager og uker ja.. ;)

Know the feeling. Er 4+3 og jeg kjenner at 12 ukers grensa er laaaaangt unna.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gleder meg selv til jeg kommer til 12 uker, blir 5 laaaange uker til:confused:

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Syns i grunn disse ukene har gått fort! Er 8 uker i morgen! Men måtte det gå enda fortere til kvalmen gir seg!

Tiden snegler avgårde, men slik jeg har opplevd mine to forrigje svangerskap, så går det tregt mfrem til uke 12, fort frem til uke 30 og sent frem til termin...

Synes det går kjempefort, d skjer noe hele tiden. Lillemor på 7 har aktiviteter 3 ganger i uka, skole, jobb og alt i huset. Tida strikker nesten ikke til :) er 9 uker i morgen å d føles som om det bare er en uke siden vi fikk positiv test :p testet positiv 4+5:)

Når er termin når du er 9 veker i morgon? Du er jo 4 uker lengre enn meg og eg har termin 19? E det ikkje august baby du har då?:)

Jo termin 24 august :) er jeg inne på september forum? Skjønner ikke dette, trodde jeg var på generelt :p

tia gååår treeeigt:D hadde vært morsomt å vite at man plutselig var 12 uker:D men igjen da kunne det hende at jeg hadde drikki alkohol, snusa og spist "farlig" mat:P så glad jeg vet det tidlig også:D men tiden går allt for sakte, jeg vill ha mage:D

For noen år siden fant venninna mi ut at hun var gravid. Det var absolutt ikke planlagt, og passet utrolig dårlig. Så bestilte hun time til abort. Men da viste det seg at hun var 14 uker på vei!! :-0

Back
Topp