Laaaang uke

tingeling1990

Glad i forumet
Er det bare meg eller går uke 21+0 til 22+0 utrolig treigt??:p haha.. hadde nedtelling til halvveis gjennomført svangerskap og syntes tiden gikk utrolig fort, plutselig var jeg der.. men denne uken føler jeg aldri blir ferdig!:p 21+5 idag :p

Jeg har ny uke fredager, så syns de første dagene av ny uke går treigt (helga), men så er det plutselig fredag igjen og ny uke :p Syns generelt svangerskapet har gått fort, men dette er min andre så har nok å henge fingrene i hjemme :p

Er det bare meg eller går uke 21+0 til 22+0 utrolig treigt??:p haha.. hadde nedtelling til halvveis gjennomført svangerskap og syntes tiden gikk utrolig fort, plutselig var jeg der.. men denne uken føler jeg aldri blir ferdig!:p 21+5 idag :p

Helt med deg der. :p
Trodde jeg var eneste :p er 21+3 idag, og det føles lenge siden jeg nådde 21. Skjønner ingenting. Hehe ;)

Jaa! Va sikker på jeg var lengre og ble så skuffa når jeg åpna BV-appen og det bare sto 21+2! Har det virkelig bare gått 2 dager!!! :p

Synes det har gått veldig sakte etter uke 20, er nå 22+4 og tiden snegler seg forbi ;)

her går ukene unna så det suuuser! men tror det har med å gjøre at jeg som regel har fullstappa dager, hver dag og sjeldent tid til å bare sitte hjemme hehe :)

Har ny uke hver fredag, og synes stort sett det går fort. Spesielt fra mandag og framover, for da går liksom dagene unna med jobbing. I helga går det sakte, selv om det bare er snakk om to dager, haha :P

Syns det går ganske fort egentlig! Er bare 20+4 i dag, men følge at det var i sta jeg ble 20+0 liksom.

Syns det går fort jeg, men ukene går generelt fort for tiden fordi jeg jobber mye og har ellers mye jeg må gjøre :P

Varierer veldig synes. Nå skal vi på ferie straks, så da suser nok tiden avgårde. Uansett ganske sikker på at 4mnd går fort :)

Ser ut som om det ikke er bare meg da:p har hatt utrolig mye å gjøre denne veka med jobbhelg og ikke en frikveld i det hele.. dette er ikke jeg vant med, så kan være derfor uken føles så utrolig lang :p

Samme her er 21+2 og synes det er lenge siden jeg ble 21 uker.
Det er jo bare mandag

Er 21+6 i dag, men føles ut som jeg kom i uke 21 for to uker siden :o frykter tiden generelt vil gå saaakte frem til ungen kommer! Synes det har gått fort hittil :D

Back
Topp