Laaaaang helg

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Mannen er på jobbtur i Stockholm og jeg er alene med lillemor. Har vært det siden torsdag siden hun var syk på torsdag og hjemme fra barnehagen i går også. Jeg er såååå trøtt og har null energi siden jeg ikke spiser. Så dette blir nok en av årets lengste helger..

Skulle ha gjort både det ene og det andre her hjemme, men har bare såvidt ork til å leke litt med lillemor, så det får vente til mannen et hjemme igjen kjenner jeg..

Hilsen sutrelusa :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh, skjønner godt du klager. Her er mannen borte ifm jobb bare idag, og jeg er helt ute av meg. Alt jeg får i meg (og der er ikke mye) kommer opp igjen, jeg har virkelig ingenting å gi til guttene mine :( Lov å sutre litt, og om noen uker regner jeg med at alt er litt bedre ;) ubeskrivelig glad at jeg i det hele tatt har en mann, bøyer meg i støvet for de som er gravide og alenemødre!

Åh, skjønner godt du klager. Her er mannen borte ifm jobb bare idag, og jeg er helt ute av meg. Alt jeg får i meg (og der er ikke mye) kommer opp igjen, jeg har virkelig ingenting å gi til guttene mine :( Lov å sutre litt, og om noen uker regner jeg med at alt er litt bedre ;) ubeskrivelig glad at jeg i det hele tatt har en mann, bøyer meg i støvet for de som er gravide og alenemødre!
Ja fy søren, alenemødre - jeg bøyer meg i støvet for dere.

Back
Topp