Laaaaaangfredag??

Enirdna

Glad i forumet
Synes det er lite som skjer i kveld jeg?? har dere fødende tatt ferie i dag??
Ingen rier eller murringer eller slimpropper eller noe??

Hehe. Skjer ikkeno her. Og har igrunn vært en skikkelig lang fredag... Er rastløs og trett på samme tid[>:]

ja er lite som skjer her inne..

her er det ikke noe nytt spennende.. har disse murringene, men de har holdt på i flere dager, og kan holde på i flere uker:p hehe.. Men må si jeg er klar til å få han ut nå:p men er jo over to uker til termin og jeg gikk en uke over sist gang så ingen store forventninger, men håpet lever:p

ja dette er virkelig en laaaaang fredag.. enda lenger siden jeg har termin i dag og ingenting skjer:P
har bare noe siinnsyke kynnere.. måtte nettopp nesten puste meg igjenom en her.. Voonde er de også..
Håååååper det skjer noe snart :D

veldig vondt i ryggen og en del sterke kynnere.. men ellers en laaaaang og kjedelig fredag.. håper bare fødselen kan starte nå, passer så fint nå i helga[:)]

her er det stille ,men har drevet å baka brød å rundstykker fra kl 19.00 til 20.00 å har så vondt i magen:S
men kan da ikke klage...........[:@]får da får naboan nåkka å snakk om

ORIGINAL: turbojenta

veldig vondt i ryggen og en del sterke kynnere.. men ellers en laaaaang og kjedelig fredag.. håper bare fødselen kan starte nå, passer så fint nå i helga[:)]

Men tror ikke noe er på gang. Ville ha "kos" men kjære har allerede lagt seg. Var visst veldig sliten. Kanskje jeg klarer å vekke han når jeg legger meg.

spørs om man får legge seg og håpe på en mer actionfylt dag i morgen:)
Vi skal ut å handle maling og småting til huset i morra!! Gleder meg!!! Selv om jeg sikkert blir kjempesliten!!

ingenting her heller,bar en drøss med  super kynnere,nesten som masriene til di andre to. men når dem ikke helt i smerteskalaen..så da er det vel modning eller trening som er her[:)]
en skikkelig laaaaaaaaaaaaaaangfredag her i huset også[8D]
to uker til terminen..men må bare krype til korset å si: JEG ER LEIIII !!! vil møte lillegutt nå jeg[:D]

Jææææveli lang fredag! Hehehe...

Jupp....laaaaaaaaaaang fredag. Vil at noe skal skje snart - at det går ann å bli så utålmodig!!! [:@]

ORIGINAL: Lindus82

Jupp....laaaaaaaaaaang fredag. Vil at noe skal skje snart - at det går ann å bli så utålmodig!!! [:@]

Back
Topp