Laaaaaaangt svangerskap!!

lissom

Forumet er livet
Jeg føler at dette svangerskapet har vært så uendelig langt!! Fikk jo vite veldig tidlig at jeg var gravid, trodde jeg fikk termin ca 23.april. Gikk til legen og fikk termin 16.april. Så var jeg på UL to ganger og fikk to ulike terminer; 16.mai og 11.mai, den siste er fortsatt min termin... Men hvis legen sin termin hadde stemt, hadde jeg hatt termin IDAG!! Og jeg er så klar for å bare bli ferdig nå!!  Tror fortsatt ikke helt på at 11.mai er min riktige termin, da, men hvem bryr seg vel om det???

Jeg hadde ikke tenkt å klage, jeg elsker jo egentlig å gå gravid, men jeg begynner å bli litt lei nå.. Sist hadde jeg et svangerskap som var en dans på roser, aldri følt meg så i form og glad og fin og alt det der, denne gangen har jeg slitt med kvalme, bekkenet og jeg blir jo tyngre og tyngre for hvert minutt. Kan jo nesten ikke puste en gang!! Jeg tror ikke jeg orker dette i en måned til!! Blir så deprimert! Og på toppen av alt er gubben bare helt fraværende, vil ikke snakke om graiditet og baby og sånt, bare om jobb og skole og flytting og sånne ting, og ikke er det no kos å få heller... Jeg vil bare sette meg ned å grine, men det hjelper ikke noe det, heller...!![&o]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHR!!!

Sånn, måtte bare få det ut...

Sånn føler jeg det også...
Første termin var 20 februar og så endte jeg i april.. Kjipt.. Men nå er det snart over gudksjelov..

Huff da. Ville bare gi dere en klem jeg [:)] 

Uff skjønner at du er lei.... jeg begynner også å bli ganske så lei nå etterhvert ja... Synd ikke typen din gidder å engasjere seg mere... Da føltes det jo ENDA mer jævlig!

forferdelig lei jeg oxo nå.. [&:] og typen min bare fortrenger det og sier det e leeenge igjen enda!! han e veldig stresset nå for alle sier det nærmer seg og han føler seg ikke klar! huff.. skulle ønske han bare slappet av og var like "klar" som meg, for kunne trengt mer støtte jah.. ikke greit å være oss.. :p

Molsy; hvorfor har du 14 dager igjen og jeg 16?? vi har da samme termin.. hehe.. tror det e forskjellige tellemåter ute å går her!! ;)

Vet ikke jeg... sikkert noe feil med tickerne eller noe... jeg skal vel ha 16 dager igjen jeg også så er min det er feil med.. 

ja.. hehe.. bare la plutselig merke til det.. ikke så lenge igjen da, heldigvis :p

eg merka det at av og til trenge dissa mannfolka et lite skubb i rett retning... No veit ikkje eg kor flinke dokkke er til å kommunisere, men det er her trikset som regel ligge.. snakk med dei om kva dokke føle og "tving" dei til å snakke med dokke omting og tang.. typen min har tendensa til berre å bli stille, seie at han veit ikkje ka han skal sei.. Eg spør han då enkelt spørsmål direkte retta på dei tinga eg vil/føler for å snakke om.. av og til løsna det og av og til ikkje.. men vi har det iallefall mykje betre etterpå..

Back
Topp