laaaaaaaaaaangfredag:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen:)

jadda, enda ei natt over og klar for en ny dag. i dag skal vi visst på stranda sammen med gammelnaboene, skal fiske fra brygga og sånt.

meldt sol her i dag og det ser ut til at det stemmer, håper det.

fin fredag!
 
God morgen! :)

Her sov vi alle mann til 8 i dag, og det var deilig. Ungene sovna innen kl 21 i går også, og verken bilder var tatt ned og leker var ikke strødd. Riktignok hadde Tobias 2 puslespill og 2 lekebiler i senga da... det er uansett bedring! 
Ja, i dag skinner faktisk sola! :) Lenge siden sist nå. Jeg skal bake brød etter frokosten, og rundt kl 14 drar gubben og ungene på hytta til svigers. De blir der til i morgen, så jeg blir hjemme alene. 
Siden jeg blir alene hjemme, så stikker jeg på Step kl 16, og kvelden skal brukes til filmtitting og snopspising! :) Tenkte å komme meg ut i sola i løpet av dagen også da, kanskje hekle litt i solveggen? 

Ha en fin langfredag alle! 
 
Kom ikke inn flere ganger i går jeg, og i dag var jeg logget ut igjen...og så er signaturen min tilbake til det gamle.

Håper du får en bedre dag i dag Skrållan! Høres sånn ut hvertfall:)

Vi hadde en super dag i går. Gikk en tur oppi fjellet her vi bor, grillet, bakte, og var ute og koste oss.

I dag står koking av påskeegg hos svigers for tur. Fast tradisjon nede ved et vann der, og masse unger å leke med så det pleier å være helt topp:)

Dette er en helt ny påske for min del. Pleier å jobbe jeg, men fri ga mersmak altså!!
 
Nå får jeg små dult av huleboeren, så tror hun og gleder seg til i dag:)
 

hmz utrolig snålt..Jeg trodde virkelig jeg hadde skrevet innlegg her i dag på denne tråden men når jeg leser tråden så ser jeg ikke innlegget mitt...........

Jaja i dag har vi stått opp til sommer og sol:)  Vi har vært ute og lekt i bhg, men jentene begynte å krangle om tinga sine...Så da tok vi og pakka sandlekene og gikk inn for å spise lunsj..Nå har jeg tenkt å legge Vilde på lading og kanskje vaske litt klær mens hun hviler

 
McMor skrev:

Nå får jeg små dult av huleboeren, så tror hun og gleder seg til i dag:)

Hærligtemoticon



 
suki skrev:
Buffi skrev:
McMor skrev:

Nå får jeg små dult av huleboeren, så tror hun og gleder seg til i dag:)

 

Hærligtemoticon




Signerer! Koselig å kjenne bevegelser fra den lille i magen.

(Fikk jeg til å SITERE nå da tro?)

Ja

jeg bare måtte;) hehe



 
suki skrev:
Buffi skrev:
suki skrev:
Buffi skrev:
McMor skrev:

Nå får jeg små dult av huleboeren, så tror hun og gleder seg til i dag:)

 

Hærligtemoticon




Signerer! Koselig å kjenne bevegelser fra den lille i magen.

(Fikk jeg til å SITERE nå da tro?)

 

 

Ja

 

 

jeg bare måtte;) hehe

 




Men, ædda bædda, jeg fikk det til mere perfekt enn deg så, for det jeg har skrevet kommer under det som er quota i grått!! emoticon

Slik du meneremoticon

hehe

 
suki skrev:
Buffi skrev:
suki skrev:
Buffi skrev:
suki skrev:
Buffi skrev:
McMor skrev:

Nå får jeg små dult av huleboeren, så tror hun og gleder seg til i dag:)

 

Hærligtemoticon




Signerer! Koselig å kjenne bevegelser fra den lille i magen.

(Fikk jeg til å SITERE nå da tro?)

 

 

Ja

 

 

jeg bare måtte;) hehe

 




Men, ædda bædda, jeg fikk det til mere perfekt enn deg så, for det jeg har skrevet kommer under det som er quota i grått!! emoticon

 

Slik du meneremoticon

 

hehe

 



JA! emoticon

Men lurer på hvorfor jeg har fått tilbake endel av innleggene mine og ikke alle.
Også funker ikke youtubelinken i signaturen lengre. Hmmmm...


Ja men du er heldig du har noen av dine innlegg...Jeg har ingen av mine gamle ei heller pm:( utrolig kipt vis dem ikke kommer tilbake altsåemoticon

 
Back
Topp