laaaaaaaaaaang natt

x1x*laboline*

Glad i forumet
i natt har ikke snuppa mi sovet mer enn 1 time tilsammen... ho har liggi og snudd seg fram og tilbake i turbofart hele natta, og hyla som en gal mann... men nå er ho plutselig blid som en sol, men sove det skal ho IKKE.... slitsomt er det når ho blir overtrøtt...

merker jeg er sliten i dag... men får jo ikke lakt meg til og sove heller for ho er lys våken... gleder meg til sambo kommer hjem daaaaaa skal jeg sove litt... det virker som om snuppa er redd for å sovne, med en gang ho nesten er på vei i drømmeland setter ho i et hyl..
ho har jo aldri vært sann før..

D hjalp ikke om du lå inntil henne heller?? Med puppen(hvis du ammer da)?

ho får flaske... men pleier og hjelpe når ho ligger inntil meg men det ville ho ikke i natt.. bare snudde seg unna og hyla...

ja det er jo lov å håpe... [:'(]

sambo dro på jobb som et spøkelse i dag stakkars, men snill som han er så kom han hjem i pausa si med frokost til meg, han hadde regnet med at jeg ikke hadde hatt tid til og lage meg noe... [:)] 

han pleier og slå til sann en gang iblandt... nå har snuppa endelig sovnet litt godt var det... stakkars liten.. tok tempen på ho nå har litt feber så er vel sikkert derfor ho ikke er helt pigg... kanskje ho får tenner, ho klør jo no grusomt i munnen om dagen... vet ikke helt jeg nå, er så usikker på når sant er normalt at kommer...[8|]

da får jeg prøve det... tusen takk

huffamei!!!! håper dere får dere en god natt i natt da.
stress å ha våken netter. heldigvis ikke hatt det enda.

ORIGINAL: mamma88

Uff, det var sikkert en lang natt[:-] Håper hu sovner snart da, så du får sovet litt å[:)]

nå har jeg lagt henne for natta så da får jeg se hvordan det går i natt, håpen vi får oss litt søvn...

Back
Topp