La skjebnen råde...

pernille3

Andre møte med forumet
Livet e veldig rart...at man klare å lure seg selv med å tro at nå er jeg gravid....ser meg i speilet... ser ikke puppene litt større ut, er jeg ikke uvanlig trøtt og sensibel og er jeg kanskje litt kvalm også...herregud noen ganger alså ...jeg blir sprø av meg selv....Skulle hatt mensen den 31 januar....ikke fått den ennå, men det er ikke første gangen jeg lurer meg selv...har skjedd mange ganger før det....jeg er blitt en skikkelig luremus!! Man vil så gjerne håpe men jeg tenker med meg selv....vær realistisk...du blir bare skuffa og det er bedre å ikke håpe for mye....jeg blir så lei meg..[&o]

ORIGINAL: sakri

Slik holder alle på, så du er ikke alene. [:D]
Krysser fingra for at du ikke tar feil denne måneden, da.

Ja det e akkurat d vi e...kroppen har sin egen måte å gjøre ting på ...det har vi vel alle funnet ut. Tenke mye på om det e sånn at d e ei meining m alt som skjer..men finner aldri helt ut av det. Men jeg vet en ting helt sikkert og det er at vi er mange i samme situasjon så jeg er ikke helt kokko....det gjør meg normal i min til tider syke og gale verden...knis. Tok forresten nettopp en test...negativ denne også...det blir tredje til nu ...men æ klare liksom ikkje å se bort i fra at det likavel ikke er noe som e helt som det skal være....det skal være sagt at jeg er vanvittig god på innbilt svangerskap!! Men jeg er kjempe varm over puppene og masse sånn prikking, kvalm, men likavel så har jeg mensen smerter som kommer å går i sidene og bak i ryggen...da e d vel mensen ...ja vi gale har d godt!!
Takk for oppmuntrende ord og varm tanke.
Enn du da...hva skjer med deg...visst jeg kan spørre da?

[:)]

Dumt du fikk negativ test da, skal se at det bare er kroppen som ikke produserer nok hcg enda! [:D] Lykke til!

Back
Topp