La rugetiden begynne! :)

kitkat

Blir kjent med forumet
Da er jeg også offisielt ruger :love7

Etter 12 egg ut torsdag 21. feb, var det 5 som ble befruktet og 4 som delte seg perfekt. Satte altså inn ett embryo i dag og har 3 på frys.
Ser at vi er flere som ligger noenlunde likt i prosessen, med bare opptil halvannen uke mellom
når har dere testdato og kommer dere til å vente til da eller tjuvstarte? :)
Jeg tenkte å være standhaftig og vente, føler jeg "jinxer" det hvis jeg tester for tidlig ;)
Har fått testdato fredag 8. mars.. får håpe at det er et godt tegn at det er kvinnedagen Smile

Får håpe stjernene står på rekke for oss alle, og at det renner inn med meldinger om positive tester her inne i ukene fremover!!

:smiley-bounce016

Gratulere som ruger :)
Jeg skal teste 7.mars. Skal prøøøve å holde meg til da, men om jeg klarer det vil tiden vise ;)

Hurra!! Gratulerer som ruger:) Og mor til 3 eskimoer:)
Jeg har (forhåpentligvis) uttak til uken. Er jeg heldig blir jeg også ruger om noen dager:)

Gratulere med egg på frys og et inn. Lykke til med ruginga :)

Jeg venter med å teste til testedato :) Tidligere sv.skap har jeg testet på dag 9 men det er pga legene ville ha meg på Klexane så tidlig som mulig. Men nå har jeg jo gått på Klexane hele tiden så nå betyr det ikke så mye. Redd for at det ender i kjemisk også, så føler det er best å teste på testedato.

Men hvis jeg hadde hatt tester i skapet så hadde de vel forsvunnet fort ;)

Må si gratulerer som ruger og lykke til her også :) :)

Jeg har testdator 6/2, så da har vi testdatoer: 6,7 og 8 mars her inne da :) og flere er det vel...?

Har bestemt meg for å gjøre alt jeg kan for å ikke teste før testdato, selv om jeg har skapet fullt av tester :oops:
Vanskelig, vanskelig... Tenker meg at dagene før blir verst i ventetiden...

helt enig Piripip! tror første uken skal gå greit, og så kommer jeg til å bli utålmodig og spent.. hjelper jo heller ikke å kjenne etter symptomer har jeg lest, siden lutinusen kan gi graviditetstegn som ømme pupper, litt småkvalm etc etc.. :confused013
Får satse på at mars er lykkemnd for testing :D

Gratulerer dom ruger!! Krysser fingrene for positiv test om 2 uker :-)

Fantastisk!! :-) Detta blir bra! hipp hipp hurra for flott resultat så langt, og BEDRE skal det bli, hihi :D

Back
Topp