Hvor mye sover baby nå? 
Og hva gjør dere på når h*n er våken?
Og hva gjør dere på når h*n er våken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, storesøster skrek fra 24 til 02 i natt, så jeg var overbevist om at lillesøstra skulle våkne da jeg endelig kunne legge meg.. Var utrolig godt å våkne i dag og se at jeg hadde fått sove litt sammenhengendeSå deilig at hun sov så lenge sammenhengende![]()
Jippi!!! Og godt å høre at mini ser på mamma som gjør husarbeid, det må lillegull her også. Hun ligger somregel under babygymmen eller i vippestolen hvis jeg går rundt på kjøkken og lager mat eller bretter klær eller noe, eller så prater vi, synger, kikker i speilet og på alle rare farger rundt om i huset. Hun er også med i bæresjal!MEN: idag har gutten vært helt fin! Kryss i taket! :-D
Fint når husarbeid fungerer som god underholdningJippi!!! Og godt å høre at mini ser på mamma som gjør husarbeid, det må lillegull her også. Hun ligger somregel under babygymmen eller i vippestolen hvis jeg går rundt på kjøkken og lager mat eller bretter klær eller noe, eller så prater vi, synger, kikker i speilet og på alle rare farger rundt om i huset. Hun er også med i bæresjal!