La oss snakke om søvn igjen!

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Hvor mye sover baby nå? :)
Og hva gjør dere på når h*n er våken?

Blir lagt kl 19, men bruker laaang tid på å sovne, men er rolig," snakker" til uroen sin. Våkner som regel 23-24 å vil ha mat, å blir lagt tilbake i sengen sin. Så våken igjen kl 03 og 06. Ikke alltid han vil sove igjen i sin seng kl 03, blir lagt i vår seng da,å sovner med en gang laughing7

Sovner på puppen mellom 22 og 23, våkner 04 og 08, og da står vi stort sett opp..
På dagtid varierer det fra dag til dag.

Hihi.. Kom på at jeg så ei som skrev h*n/h*n en gang;-) Ho hadde virkelig tatt poenget;-)

Over til søvn: I natt sov hun fra 23 til 930. Deilig:-) Vanligvis våkner hun en til to ganger for mat i løpet av natta. Etter frokost leker hun med babygymen mens jeg spiser min frokost, så prater vi litt før hun legger seg. Når hun våkner blir det mer lek og prat før mat og en ny runde med søvn. Når hun er våken på kvelden får hun kvalitetstid med pappaen:-)

Så deilig at hun sov så lenge sammenhengende:)
Ja, storesøster skrek fra 24 til 02 i natt, så jeg var overbevist om at lillesøstra skulle våkne da jeg endelig kunne legge meg.. Var utrolig godt å våkne i dag og se at jeg hadde fått sove litt sammenhengende:-)

Vel, her er normalen at mini reagerer på ett eller annet jeg har spist og sovner av vann/sukkervann rundt 22-23. Våken i 2-3 tida og hver 2. time etter det til vi står opp ca 08:00. På dagtid prøver jeg å snakke litt med han og synge litt når ham er våken, men han bruker også noe tid på å se at mamma gjør husarbeid...

MEN: idag har gutten vært helt fin! Kryss i taket! :-D
Jippi!!! Og godt å høre at mini ser på mamma som gjør husarbeid, det må lillegull her også. Hun ligger somregel under babygymmen eller i vippestolen hvis jeg går rundt på kjøkken og lager mat eller bretter klær eller noe, eller så prater vi, synger, kikker i speilet og på alle rare farger rundt om i huset. Hun er også med i bæresjal!

Jippi!!! Og godt å høre at mini ser på mamma som gjør husarbeid, det må lillegull her også. Hun ligger somregel under babygymmen eller i vippestolen hvis jeg går rundt på kjøkken og lager mat eller bretter klær eller noe, eller så prater vi, synger, kikker i speilet og på alle rare farger rundt om i huset. Hun er også med i bæresjal!
Fint når husarbeid fungerer som god underholdning:-)

Back
Topp